Tuesday, May 8, 2012

PERCUBAAN PERTAMA : KOMEN SIKIT -PADAMU KU BERSUJUD-

Assalamualaikum..
ok2 actually entry ni saja-saja aku buat oleh seab nak suruh korang komen sikit suara yang dalam video nih..haha...Oleh sebab terlalu bosan xtau nak wat ape jadi keluar karok melalak sampai nak giler dekat KTV bukit bintang ..!! bilik yang amik lak medium yg boleh masuk 15pax padahal 4 orang ja pegi...sbb penuh kan so amik ja lah...Korang yang terbuka entry ni klik lah video dibawah ni then gitau aku ea...hehe..
mendendangkan lagu asal dari afgan -padaMu ku bersujud-



Inilah wajah model yang anda dengar suara beliau didlam youtube tadi...HAHA
berkenan?
JANGAN LUPA CONTEST KE 2 HAZWAN HAIRY EA KLIK SINI
HADIAH BERNILAI RM105 UNTUK DIMENANGI

9 comments:

vendettatraveller said...

nice voice . hee

Hafeesz Amran said...

not bad not bad...huhuhu

nur_za said...

fuh...suara kalah jamal abdilah
jom duet gn nur..
lagu syg menyayang tu..kekek
apa tah tajuk dia..wewink..

[PCL] said...

aku suker bro...mantop suaranya !

hairy said...

@vender: haha hanya mampu snyum ja... :p

hairy said...

@hafeez: boleh lah kan dri xde... :p

hairy said...

@nur_za: lagu ape ek?sandarkan pada kengan kengn ker?haha

hairy said...

@nur_za: lagu ape ek?sandarkan pada kengan kengn ker?haha

hairy said...

@pcl:hehe..boleh lah bro...saja bosan thp giler..haha