Friday, May 18, 2012

'PENANDA BUKU" HADIAH CONTEST BY ME


ASSALAMUALAIKUM
"Penanda buku"
spesial x weh? korang penah tgk admin yang anjur contest bg hadiah-hadiah  over camni?
penanda buku & sijil penghargaan...haha..
sijil penghargaan belum siap lagi tau nanti kalau dh siap aku tunjuk contoh wat korang...

penanda buku ni khas aku bg untuk korang yang menang contest ke2 hazwan hairy.. Aku harap korang yang menang tu sudi terima hadiah ikhlas dari aku ni... simpan baik2 ea.. sebak plak takut korang campak2 gambar aku dalam tong sampah...hahaha

ke korang berasa teruja nak dptkan "penanda buku" ni? ohhhh persaannnnn sudah....hahahaha...xde jual kat memana tau penanda buku nih nanti bila korang dah dapat luahkan persaan anda ea...toink2..

meh tengok penanda buku yang sgt cantik ni..



nanti boleh lah korang letak nama korang ea.. simpan elok2 tau..

32 comments:

Silent Thinker said...

alahai..cntik la!
terlepas join contest aritu..waaaa

mohamad shazni said...

baiklah abam hairy,,,sy akan simpn ye,,,jgn risau,,^_^

KorN said...

Semart seyh

cik wanie warniee said...

x menang camna nk dapat hahahaha

KorN said...
This comment has been removed by the author.
nur_za said...

haha...tudia..penanda buku dia..abes la..kalau dpt...suma pakat jatuh hti mcm ne..

hairy said...

@silent: haha biasa ja tg cm xcntik lah...hehe..next time ok..

hairy said...

@onie: haha...smpan elok2 ok tu pun klo dpt..haha...

hairy said...

@korn: haha xsmrt lgsung bila tgk...

hairy said...

@cik wanie:haha tggu lg 4ari kptsan..hehe

hairy said...

@cik nur: haha jtuh hati np?xdenya...gudluck..hehe

✿ SyimaDeen ✿ said...

Lawanyaaa !
Bestnya kalau menang mesti dapat :D

[PCL] said...

terbaik...menarik.

Pecinta pink^^ said...

tak kira nak jugak penanda buku tuh kalah or menang..errr,,boleh ke?haha..by the way smart2..limited edition tuh,,

hairy said...

@pcl: gudluck..hehe

hairy said...

@pecinta pink: haha boleh ja klo nak ade lebih tp khs tuk 10 org..haha..gudluck untk anda..ahad ni top 25..yup sgt limited..ngee

anna said...

wahhh~~ smart la penanda buku tuh.. hihih.. nakkk... :P

Cik Puan Muda Umi said...

perghh ada muka sendiri tu..ni kalau awek yg menang ni,mau nya angau ni..hehehe

hairy said...

@anna: haha tggu lah bertuah ka x..weeee

hairy said...

@cik puan umi: haha lain dri yg lain limited... :p bkn kacak pun xde yg angau..haha xtau lah spa yg mng..tggu top 25 ea

shera said...

lawa ! series lawa ! ngee ^_^

hairy said...

@shera: hehe mekasih..gudluck tuk awak...

bai baizura said...

kalau dapat nih anta kat tok bomoh r. ahahaha:))

hairy said...

@bai baizura: haha wahhh bhya nih! haha...

Muhamad Azam said...

yang penting gua nak satu CEWAAH hahaa

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

wahhhhhh ! very c0ol
lau dpt ley letak kat myNovel hehe

Killa said...

wah...smartnya pnnda buku..

Si Matatajam said...

First time rasanya blogger wat camni.. Brilliant idea..

Acik Ain said...

okea , baakk satu !!! *tibetibe*

maszull said...

assalamualaiakum hazwan hairy ...cantik n menarik penanda buku tu...:)

Nurfara Hani said...

kalaw dapat penanda buku tu, mesty semangan je nak belajr. ceh2. angan2.

Pinky Aina said...

Fuh memang cantik.
satu