Thursday, May 3, 2012

TARIKAN BARU PENANG

 ASSALAMUALAIKUM
Alhamdulillah dah sampai penang walaupun keadaan agak longlai kepenatan...Arini aku nak kongsi kat korang salah satu daya tarikan pelancong yang baru di Pulau Pinang yang sedang disiapkan..

Pulau Pinang memang terkenal dgn pelbagai tempat yang menarik untuk dilawati untuk semua pelancong dan terkenal dgn mercu tanda iaitu Jambatan Pulau Pinang, feri serta Bukit Bendera yg menjadi salah satu tarikan pelancong untuk dtg ke Pulau Pinang. pada masa akan dtg akan terbinanya satu lagi bangunan yang menarik dan unik di pulau pinang iaitu Penang Global City Centre.

                      



cantik dan unik kan...hehe..

4 comments:

Syakir Rahman said...

erk....kjap, sbrnya projek ni bwak kerajaan BN, lpas DAP amik alih, projek ni dah kansel... xtaw la kalo BN dpt balik, diorg akan buat ke x....uhuhuhhuu

Nur Shuhada said...

bila akn bina ni..unik la jgk.hehe

bai baizura said...

takdek:-s nt bwk le jejalan sana^,^

Aliff Ismail said...

mmm...ape kegunaan bangunan niehh...shopping ker??atau bangunan kerajaan..??