Monday, May 21, 2012

BABI HUTAN NAK ON9 BLOG & FB KE?


Babi sondol kafe siber

MUAR - Seramai 10 orang pelanggan yang sedang leka melayari internet di sebuah kafe siber di Taman Putra Murni, Jalan Salleh di sini, bertempiaran lari menyelamatkan diri apabila seekor babi hutan betina tiba-tiba merempuh masuk premis itu pada pukul 1.30 petang semalam.

Babi hutan seberat kira-kira 50 kilogram itu merempuh pintu kaca premis tersebut ketika pelanggan dan penjaga kafe siber tersebut yang hanya mahu dikenali sebagai Mohd. Aradi sedang leka melayari internet.
Aradi, 23, ketika ditemui sejurus kejadian berkata, mereka terkejut mendengar bunyi pintu kaca premis dirempuh sehingga pecah sebelum ternampak seekor babi hutan meluru masuk dan menyondol meja komputer di situ.

"Semua pelanggan lari lintang-pukang keluar dari premis, manakala babi tersebut terus menyondol sehingga ke tandas yang terletak di bahagian belakang.
"Ketika babi itu menuju ke arah tandas, kebetulan seorang pelanggan sedang keluar tetapi dia sempat melompat menyelamatkan diri," katanya.
Tambah Aradi, melihatkan babi tersebut tersekat di dalam tandas, pelanggan itu masuk semula dan menutup pintu tandas berkenaan.

#sumber kosmo

6 comments:

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

asek kite jer nk on9
b.hutan pon nk on9 jugak ahaha !

KorN said...

haha.. buat aku tergelak je baca berita ni

Nur Shuhada said...

haha..ganaz toi babi hutan tu..nk on fb la tu.klu x pn nk update blog die..
eeee..nsib baik org yg bwu kua tandas tu x ke sondol dgn babi htn tu klu x ish xtau la..

NAL said...

hahaha..pecah perut gelak.. :)

Si Matatajam said...

Ishk2 Kalau akak Ada kat situ mesti dah lari lintang pukang..

Nurfara Hani said...

Haha. Babi hutan dah maju.