Friday, May 4, 2012

HAMPA SGT DENGAN ASTRO!!!

Assalamualaikum...
Rasa nak marah ja ni terasa hampa seketika bila x dapat tengok siaran langsung majlis akad nikah pasangan awal & scha..Kata ada live tapi tetber siaran tergendala plak. Ke memang astro ni saja2..kalau kesilapan teknikal dimaafkan..haha....astro tolong jawab!!!
Awal Ashaari atau nama sebenar Ahmad Awaluddin Ashaari & Sharifah Nor Azean Syed Mahadzir Al-Yahya (Scha al-Yahya) selamat di’ijabkabulkan sekitar 9.20 malam di Hotel Pullman Lakeside, Putrajaya.

SELAMAT PENGANTIN BARU....

4 comments:

SAYA BUKAN SAMDOL said...

hehe saja tk nak bagi angg kecewa tgk scha dh jd bini org, tu yg tergendala hhaha

iyka syafika said...

rasanya sengaja kot.sbb dye tahu.smbutan lbh ke bola berbanding dengan perkhwnn awl 2.

kura said...

tgk kat youtube je nnt. hahha

Awie Omar said...

rumah xde astro nak tengok