Saturday, May 5, 2012

BAJU MAJLIS BERINAI AWAL & SCHA

Assalamualaikum...
Ramai sangat orang yang bengang, kecewa, hampa dengan astro semalam oleh sebab tiada siaran langsung majlis akad nikah awal & scha sedangkan sebelum ni hangat diperkatakan akan ada "LIVE" jadi astro kena lah jawab!tp xpe ada siaran rakaman arini dan esok..haha

Siaran rakaman majlis akad nikah schawal akan disiarkan pada hari sabtu jam 12.30 tgh dan 5.30 ptg serta pada hari ahad jam 12.30 tengahari...

Entry ni nak kongsi kat korang semua yang belum tengok lagi baju ketika majlis berinai yang juga berlangsung di Hotel Pullman Lakeside Putrajaya..meletop juga lah baju hijau dorang nih maklumlah aku pun minat hijau..hehe..
SELAMAT PENGATIN BARU AWAL & SCHA...


SUMBER:
KELAB PEMINAT SCHAWAL












8 comments:

Ardini Izzati said...

Selamat pengantin baru kepada mereka :)

kura said...

ehemm. pengiring scha pun mcm meletopp je. ouch! hahaha

Muhammad Yunus said...

All the best peserta NTB 2....

http://mohdyunus89.blogspot.com/2012/05/program-integrasi-nasional-pertukaran.html

nur_za said...

hazwan hairy bila pulak..ehehehe

MISS Z BERCELOTEH said...

Astro kena jwab ttg hal ini. Awal dgn Scha siap promote lagi, ada live pernikahan diorang..akhirnya memang tersangat "LIVE" hahaha

http://misszberceloteh.blogspot.com/

qaseh johanna said...

peminat fanatik rupenye ea..?

Awie Omar said...

selamat pengatin baru untuk diaorang

Si Matatajam said...

Owh baru akak tau hairy ska warna hijau...