Wednesday, October 24, 2012

VIDEO KES TAMPAR MURID 120 KALI DALAM 1/2JAM


Susulan kes guru menampar murid sebanyak 120 kali dalam masa 1/2 jam yang berlaku di Beijing .Kalau yang belum lagi tahu kisah ni boleh rujuk di sini ------&http://bit.ly/PPxHSW

Video rakaman CCTV

24 comments:

MRS Rongoks said...

haihhhhh..kesiannye kt budak2 tu..

Mayang ABDUL RAZAK said...

GILE TUL ORG CINE NI.. SELALU YG PELIK2 DAN KEJAM BERLAKU KAT CINA NI..

Wana Owen said...

gila brutal cikgu nya!

PotiaCasaDelarossa said...

aku tgk rasa nak bagi penerajang 14 ratus kali jek kat popuan tu... wat anak orang mcm binatang sampai lebam2...

maszull said...

assalamualaikum hazwan hairy...manusia macam ni boleh jadi cikgu ke kejam nyer kesian budak2 tu...;(

Mrs Velentine said...

x dpt play lah

aimi adilah said...

mmg nk kene tumbuk cikgu dia niee

kura said...

rekod!

Cik Nur said...

kesiannya budak2 tu..mesti takut gila kan..

kalau dapat cikgu tu, rasanya lumat..!

agknya mental kot cikgu tuuu...

Jiwa Lara said...

perghh!! apa la nak jadi ngan cikgu zaman sekarang nih.. hmm

Si Matatajam said...

Dia ni tak layak jd guru la sebenaqnya...sian bebudak tu..

Leeza dayasari [santai leeza] said...

rata2 ckp pasal isu ni... huuuu...
sorry lah lewat berkunjung. ada exam set induksi .... hoooo

Remy hazza said...

cikgu tu mesti ada masalah jiwa..... sampai hati dia sepak budak2 tu.....

Mrs Velentine said...

you tube akak yg tak leh lah...bukak video ni..

Nick Nashram said...

kalo aku jadi mak bapak budak tu konpem dah saman cikgu ni..

Kesuma Angsana said...

ape jenis cikgulah mcm ni kan!

AHMAD AFIQ said...

jadi kan teladan

man said...

Hebat lah cikgu itu..hehe

boni kacak said...

apa la kejam sangat tu...

nur hidayah isa said...

org china ni mmg gile ek..kalo aku jdk mak bapak dorg dah saman gile2 punye

HanaNabihah said...

Err. tak sampai hati nak tgk. segarang2 Hana pn time ngajar org tp takde la sampai nak sepak terajang. Huhu

Shasha Yacob said...

Hati binatang lah perempuan tu. ke dia ni ada sakit jiwa, tekanan pasal boipren curang lah tu.

kinara kinatara said...

tanya cikgu 2 penah makan kausut saiz lapan x..hahaha:)

rAIHan said...

xbaik nya cikgu tuh..ksian student..