Monday, October 22, 2012

DISERANG 200 MAT REMPIT



ALOR SETAR: Sekumpulan 200 lelaki dipercayai Mat Rempit bertindak ganas dengan memecahkan cermin kereta dinaiki dua lelaki sebelum membelasah mereka, menyebabkan seorang daripada mangsa parah dalam kejadian di Jalan Pegawai, di sini, awal pagi kelmarin.

Kejadian kira-kira jam 2 pagi itu menyebabkan mangsa remaja berusia 18 tahun parah di kepala serta badan dan kini masih menerima rawatan di Hospital Sultanah Bahiyah (HSB), di sini, manakala rakannya berusia 21 tahun dirawat sebagai pesakit luar HSB.

Difahamkan, sebelum kejadian, kedua-dua mangsa menaiki Proton Saga Aeroback dikatakan dalam perjalanan ke sebuah restoran di Lebuh raya Darulaman, di sini, untuk menikmati makan tengah malam bersama rakan.

selanjutnya----- METRO

P/S : Apa nak jadi lah sekarang ni

22 comments:

HanaNabihah said...

Ntah la. Apa la nak jadi. Takkan la terlanggar pun nak buat sampai mcm tu. Kes kecil. Ntah2 kawan dorang tu tak cedera apa pun. Haih =.=

Sue-Rya Qistina said...

kesiannya..x pasal jd mangsa keadaan. mcm2 hal la dunia skang ni. huhuhu. manusia semakin rakus!

ayut said...

bace gak td...mmm..dahsyat zaman skrg ni -_-"

aizu's life said...

ganasnye manusia.. pelik betul.. xde dh istilah 'slow talk'.. huhu

Nurfara Hani said...

Jahat gile mat rempit tu. baru bace kat metro tadi.

Kesuma Angsana said...

mcm2lah hal lah kat mesia skang ni ! rasa mcm x selamat je nak keluar kdg2

Anisa Anuar said...

ni yg makin takut nk keluar

CikNana said...

mcm2 ajeee..

Asmar Arafad said...

Aduih awat jadi camnih ... ish takut lah nak kuaq malam2 dah...

Nor Zilla Sensei said...

macam2 terjadi la.. malaysia sekarang xberapa selamat lor. dibanjiri PATI Lg.

Ikhwan Suhaimi said...

maybe bermotifkan dendam, sebab jumlah nye ramai.. dan die dah rancang benda ni #cewahhhhhhh CSI sgat :)

Remy hazza said...

kes tak puas hati ler nie.....
200 belasah 2 org..... mau tak terbalas.....sungguh tak adil!

Jiwa Lara said...

macam2 dah skang nie.. bang long hati2 tau.. :)

Mira Adzlia said...

aish..menakutkn betol la

Cik Nur said...

ish..ish... xtahulah dunia skarang ni..

Nur Shuhada said...

tudia aihh.200 org rmai tu,mcm2 toi la ni,bila la mat rempit nk brkurang,mkin rmai ag ada la.

Mrs Velentine said...

mak ai ganasnye

maszull said...

assalamualaikum hazwan hairy...takutnya kenapa la boleh jadi mcm ni...:)

MRS Rongoks said...

haishhhh..macam2 hal la skrg =.="

inche hlovate said...

ntah hape2 la dieorg ni

shidaR said...

mcm2 hal..mat rempit dah satu hal..gduh2 dah satu hal..aduihh..manusia skg dah xde akal fkiran nk fkir mna bek bruknya.,.

kinara kinatara said...

dunia dunia..ada lah yang x puas di hati mat rempit 2..


hai tunjuk hebat kat dunia x kemana lah..APTB