Thursday, October 11, 2012

PUTRAJAYA NIGHT MARATHON 2012



Sekali lagi Twenty First Century Sport (M) Sdn Bhd membawakan BSN Putrajaya Night Marathon. Majlis pelancaran telah diadakan pada jun lalu dan setiap bulan bermula Jun hinggalah  sebelum acara dijalankan. Acara ini akan diadakan pada Sabtu, 20 Oktober ini bertempat di Dataran Putrajaya, Presint 3, Putrajaya.

Acara untuk kategori Marathon akan bermula pada jam 8.00 malam, manakala untuk kategori Hafl Marathon pula pada jam 8.30 malam. Bagi kategori 10km dan 5 km pula masing-masing akan dimulakan pada jam 8.40 malam dan 9.00 malam..

Bagi korang yang berdekatan tu boleh sama-sama memeriahkan Putrajaya Night Marathon ni ok..

28 comments:

Unknown said...

marathon malam-malam la syok.x panas sangat dan peratus nak kena sunburn adalah kurang.=p

Anisa Anuar said...

ye ke??? dh ddk putrajaya ni...boleh la hehehe

Nor Zilla Sensei said...

HH pergi tak..kalu HH pegi nak pegi la.hehe

Mrs Velentine said...

aku jauhlah..hehehe

Unknown said...

oh xbole nak join..sebab ada marathon kat melaka..hehe..lgpon pendaftaran dah tamat uols !!

Unknown said...

woo..menarik nih...tp laratkah utk bermarathon memlm??hahaha

inche hlovate said...

jauh la..takde yg nk bawa

suwara entertainment said...

bestnya!!!
dah lama kot x berlari2. hehehehe

Anonymous said...

tq share ye

Afasz said...

17 november pon ada aktiviti larian di putrajaya. under psppa..

Afasz said...

salam singgah n follow sini

boni kacak said...

jom kita berlari bro..hehehehe

HanaNabihah said...

hehe. dah dekat dah tu dgn U. Bole la pegi. Hery pegi tak? Jom marathon sekali ! =D

Unknown said...

jom join...jumpe kt sana

AyueJean said...

Macam best je........
AJ dah lama sangat tak join marathon2 ni.....

maszull said...

assalamualaikum Hazwan hairy....seronoknya malam2 marathon x panaskan kalau dekat boleh joinkan...:)

Unknown said...

dah dekat sangat dgn rumah remy nie..... tapi mampu ker nak lari nie..... stamina takde....hu3

Unknown said...

nie yg syok nie..he

Unknown said...

nie yg syok nie..he

Shida Radzuan said...

hery..dulu myb ok skg dah xblh dah xfit mcm dulu huhuhu..

ayut said...

ha..hairy apa lgi..jom2x... :)

Dkna Abza said...

hairy join ke?? boleh jumpa :)

Noor Atikah Ramli said...

jauhnye T_T

rAIHan said...

alamak busy nak test..:(

TiranaAduka said...

jalan jem time ta gi sana .byak yg kena tutup.cdang nak tgok.tapi terbatal.

Leeza Dayasari said...

HH... leeza dh dpt hadiah tu. pergi pej pos laju amek.. sbb masa dpt tak ada di rumah.
a bit sad, sijil komot.. huuuu.. tp tak per. yg penting ada. khamis ni update entri abt it k...
thx u so much.

Si Matatajam said...

Teringin nak join marathon...tapi rasanya sekerat jalan ja kot. Ha ha..

kinara kinatara said...

best woooo lari malam2..sejuk sampai ke tulang gigi...xp ku dok jauh di pahang ngak bisa ngak bisaa:)