Friday, October 19, 2012

SCHA AL YAHYA TERTEKAN, AWAL ASHAARI DITUDUH MENCURI PAKAIAN


Scha Al Yahya atau nama sebenarnya Sharifah Norazean Syed Mahadzir, 29, mangakui rasa tertekan apabila namanya dan suami, Awal Ashaari dituduh mencuri pakaian yang bernilai RM2,000 di sebuah gedung pakaian jenama terkenal.
Menurut aktres cantik ini, hal tersebut benar-benar menjejaskan reputasinya dan suami, meskipun mereka tidak melakukan perkara sedemikian.
“Saya pening sebenarnya. Ada yang mengatakan saya yang mencuri pakaian jenama itu dan ada yang kata Awal yang melakukan perbuatan itu.”

“Walaupun saya tahu untuk orang mempercayai penjelasan saya sangat sedikit, tetapi saya mahu katakan bahawa saya tidak melakukan perkara terkutuk itu, tidak mungkin.”
“Perkara ini benar-benar membuatkan saya tertekan kerana nama saya sudah tercalar, ujar Scha kepada pihak mStar Online hari ini.

#SUMBER

P/S : NO KOMEN!! HAHA

22 comments:

Jiwa Lara said...

APTB.. hahaha

Nurfara Hani said...

Hanya Allah yang mengetahui..

Anisa Anuar said...

ish2...ssh betul jd org pemus...nk jd org rendah diri je la...sonang =)

Azza Afdzal said...

mcm-mcm betul la....tp mcm tak logik jer ka...mybe ada org yg nak jatuhkan diorng berdua....

MRS Rongoks said...

sian kat scha .

cikmisi leen said...

alamak, acano bley jd gto ? alohh, sian ke schaWal .. sabotaj2..

Kesuma Angsana said...

bab2 retis ni mmg KA No komen juga

Cik Nur said...

err..mcm mana boleh jadi mcm tukan..
errmmmm..no komen jugaklah.. :)

Yana Aina said...

pengusaha butik tue kene lah tampil beri penjelasan .. baru isu nie boleh settle ...

Nur Shuhada said...

la kesian nya..

Sue-Rya Qistina said...

mcm agak kemengarutan di situ. ade la yg nak jatuhkan diorg ni. kesian je. huhuhu

AHMAD AFIQ said...

ni nak up kan popularity balik ;P

BeLLa said...

hahahah bengong xabis2 nak aniaya org

miz ruha said...

tak de cctv ke...

maszull said...

assalamualaikum hazwan hairy...kesian nyer kena tuduh mcm ni kan...:)

ayut said...

pulak dh.... -_-"

boni kacak said...

rasanya sangat2 tak mungkin lah perkar ni jadi macam ni

kinara kinatara said...

pulak?acane 2..?

kinara kinatara said...

pulak?acane 2..?

Si Matatajam said...

Hanya Allah saja yg Maha Mengetahui kan..

Remy hazza said...

salah faham jer tu...... esok lusa ok lah tu.....

HanaNabihah said...

Haish. Kesian. Tak pasal je. Ni mesti gara-gara cemburu la ni. Hoho