Wednesday, November 21, 2012

PUNCA MALAYSIA SERI DENGAN BANGLADESH


Wordless Wednesday
HAHAHAH....

41 comments:

Anisa Anuar said...

*speechless*

Nurfara Hani said...

ei.. bau ketiak melampau..haha

Azwar Syuhada said...

Bau ketiak yang dipersalahkan..memang melucukan betol , dah memang rezekinya seri nak buat macam mana.. =p

Leeza dayasari [santai leeza] said...

wordless yg bermakna ni.

nur anis said...

hahaha..seriously lawak..

Jiwa Lara said...

LOL....

yana aina said...

kahkahkah .... apa2 jerk

Mira Adzlia said...

hahahaha...serius weh...mngkin ader kbnrnnya...sbb slalu klu nek tren dok dkt ngn dorg, rse mcm xckup oksigen.....mmg nk pitam...

Cik Nur said...

hahahahaha..!
sape punye keje niii....
sabo je lah..

HanaNabihah said...

Bhahaha~ Hana dapat bayangkan! hahaha

CikNana said...

hoho..no komen laaaa

Mrs Velentine said...

hahahaha...mmg poyo ar...hehehe

Shiyda Aqma said...

hahaha , tak pasal2 je .. :)

kYna 'cAnGgiH' said...

HAHAHAHA..
semalam safee kene kawal sampai 4 org, tak tahan bau tu yg terus mintak keluar...hahaha

Sue-Rya Qistina said...

hmmmm..agak x boleh diterima kat situ. logikkah?

Nurul Ain said...

eee mcm mane lak kan..

@YUNID@TI said...

hahahaha... kelakar kan... maybe betul kenyataan tu kot...

Remy hazza said...

betul ke hairy.....
dah melampau tu...remy tau ler rasa camner...sebab kat sini ada bangla......he3

boni kacak said...

hahahaha..siot je..hehehehe

sabry oppa said...

hahahahaa...
hanye mampu bergelak ketawe jer..
guling2 ..

Anonymous said...

aku rasa malaysia dalam piala aff takn jd juara.

Anonymous said...

aku rasa malaysia akan tersinggkir awal,pada pendapat aku klu diberi tawaran 1juta seorang klu menang ttu pemain malaysia akan brmain brsggh2

Anak Pak Muin said...

dari ketiak, turun ke kaki..haha

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

hahah cmni pon ade,,tp memg betol la, kbanyakan kalau selisih dgn org bangla bau die,,fuhh

Dr. Fuh!! said...

hahaha...alasan paling lawak

maszull said...

assalamualaikum hazwan hairy....hehehhehehe....

p/s nape ngan blog mama bagitahu yer...tadi nak upload gambar x boleh jadi mama delete gambar dlm akaun google tu mungkin kesan dr tu kot...dah x tahu nak buat mcm mana...kalau gambar x ada bagitahu mama yer hh... :(

Nick Nashram said...

kalo baca komen dr fans singapore diorang melabelkan Malaysia sebagai pasukan "Harimau Tua" dan Kucing Kurap Malaysia..hahah..malas nak ckp bnyak..tggu aksi HM 25/11 ni..

syakirah izwanie said...

Hahahaha. Kejam benorrrr (:

syakirah izwanie said...

Hahahaha. Kejam benorrrr (:

Cik Yaya said...

fuhhh..
mmg xlbeyh tahan..haha

^^eKaTiKaH^^ said...

ok, nie memang kelakar... hahahaha xD

Kesuma Angsana said...

alamak alasan kalah hehehe

KorN said...

sengal giler

Dkna Abza said...

Alasan semata mata hahahaa

shidaR said...

hahahaaa...nonsense ..tp mmg btul bau dia perghhh!!!!!!

shidaR said...

hahahaaa...nonsense ..tp mmg btul bau dia perghhh!!!!!!

aizu's life said...

hahhaha.. pulak dah.. x memasal tu pn nk jd isu.. pandai betuiii rajagobal kite tu yek.. ish3..

MRS Rongoks said...

dh takde rezeki . tu je sebenarnya .

Si Matatajam said...

Errrrrrrr...Adoi alasan tak menahan nih..

kinara kinatara said...

hahahaha...:)

kinara kinatara said...

hahahaha...:)