Sunday, November 25, 2012

FULL MOVIE MAHARAJA LAWAK MEGA 2012 MINGGU KEDUA



FULL MOVIE : MAHARAJA LAWAK MEGA 2012 MINGGU KEDUA


Maharaja lawak Mega 2012 yang di hoskan oleh AC Mizal bersiaran langsung di Astro Warna 132 , Astro On The Go dan Mustika HD. 

Senarai 11  peserta Maharaja lawak Mega 2012 minggu Kedua :

1. Jozan ( Johan & zizan )
2. Jambu ( Tauke & Yus )
3. Boboi ( Harun Salim Bachik, Afdlin Shauki & Nabil )
4. Shiro ( Shahrul & Ajak )
5. Sabon ( Sathia & Abon )
6. R2 ( Rahim & Wan Lopez )
7. Pi Mai ( Imuda & Man Over )
8. Saywho ( Eko , Vicha & Bocil )
9. Dadidu ( Bobo, AR Badul & Arif Sudin )
10 . Bandung Jokers ( Dodon, Amin & Aman )
11. Balas ( Shuk, Fendi & HazOne )





FULL MOVIE MAHARAJA LAWAK MEGA 2012 : MINGGU PERTAMA


8 comments:

MRS Rongoks said...

yg nie tak tgk lagi.wuwuwuw

Leeza dayasari [santai leeza] said...

rumah leeza tak amek siaran ni.. so memang kena download... haaaaa.....

CikMunBlogger said...

thanks lah kongsi nie untuk orang yang tak dak astro macam aku nie . haha

shidaR said...

mcm dah blh teka sape ke final ekekee :p

Si Matatajam said...

Mai layan kat sini la sebab ari tu layan tak abih kat tv...

HanaNabihah said...

Org dok sibuk dgn ML tapi percayakah anda yg Hana tak pernah tengok maharaja lawak? Hoho

Remy hazza said...

thanks hairy.... hari tu tgk kat tv...tapi hujung2 tv tgk remy....he3

Abdullah Fairuz said...

ala.. baru nak download.. ade copyrighted astro.. kene block.