Friday, November 2, 2012

ECO SPORTS & LEISURE EXPO 2012



Bertermpat di Matrade Exhibition & Convention Centre, Kuala Lumpur akan berlangsung ekspo bagi mempromosikan sukan-sukan dan aktiviti lasak seperti menyelam, berbasikal serta memanjat gunung. Ekspo yang dikenali sebagai Eco Sport & Leisure Expo 2012 itu merupakan satu pusat pameran setempat yang memberikan peluang buat syarikat-syaikat berkaitan mempromosikan dan memperkenalkan produk-produk berkaitan sukan keluaran mereka..

Ekspo ini akan di berlangsung selama 4 hari bermula 1 Nov- 4 Nov 2012 . Kepada anda yang meminati sukan or sukan lasak ni boleh lah ramai-ramai memeriahkan ekspo ini...Jumpa anda di sana!!



19 comments:

cikmisi leen said...

wahh ! best nya ..mesti sronok ..~ haha

MRS Rongoks said...

jauh T_T

Fendy said...

snorkeling ada x? kira menyelam kan...huhu

Anisa Anuar said...

sounds awesome...harap cuaca time aritu okay la..

dayteenlea said...

wah
best

Cik Nur said...

uikss..nape dekat sgt dengan umah ni.. huhuhu

Jiwa Lara said...

best nye..cuma xdan nak p...:(

Kesuma Angsana said...

tq share ye

Sue-Rya Qistina said...

kat office akak ni dorg buat. awk dtg ke? ehehehehe. :D

HanaNabihah said...

alaa~ kami p cameron minggu ni. tak bole nk p. kalau tak boleh jumpe retis! kikiki~ =P

kinara kinatara said...

wah bestnye..kene pegi nyh..xp ade karisma pulak..huhu:_)

Remy hazza said...

mesti hairy org yg pertama sampai kat situ kan......

Maisarah Azmi said...

teringin nak main..tapi Kl la plak..xde ke buat kat kota bharu ?kui3...

bai baizura said...

main batu seremban ade dak? kihkih :p

shidaR said...

kalo KL kim salam jerlah huhuhu^^

shidaR said...

kalo KL kim salam jerlah huhuhu^^

shidaR said...

kalo KL kim salam jerlah huhuhu^^

Mrs Velentine said...

kirim salam je

maszull said...

assalamualaikum hazwan hairy...mesti HH sampai dulu kan..:)