Wednesday, June 13, 2012

WORDLESS WEDNESDAY #


Wordless Wednesday : Rabu tak bercakap , gambar yang menceritakan segalanya...
tapi untuk WW arini aku nak bercakap sebabnya aku nak jelaskan tentang gambar diatas..Gambar diatas ni aku bukan saja-saja letak ok tapi nak tunjuk kat korang hasil edit menjadi ka x..Almaklumlah try to be a graphic designer bukan model ok sangat xlayak..HAHA...jadi apa kata anda? boleh kah aku edit pic.. :p

28 comments:

Fiza Suhaimi said...

Hensem boy.. Hakhak.. :P

Maliha ♥ said...

okey okey cun. huhu

NAL said...

Bagi NAL, ok la editing kamu tu. Belajar sendiri ke?

Eyda Syahida a.k.a Miss Butterfly said...

wiwiitttt!!! merenung masa hadapan ! hahah

hairy said...

@fiza: haha eh2 mn ade...tgk cara edit lah bkn muka..haha

hairy said...

@maliha: hehe plan2 cuba wat ja nih..ihiks

hairy said...

@nal:yup nal sndri ja xde bljr memna..hakhak :p

hairy said...

@eyda:haha...msa depan yg kian pudar..sobbb

Sally Yatiey said...

Nice, hee :D

maszull said...

assalamualaikum hazwan...cantik gambar tu...:)

hairy said...

@sally: baru nk jinak3..hah..meksih :-)

hairy said...

@mama maszul:wslm baru ja nk try2 nih..hehe

Nurmaisarah Azmi said...

hensem..=)
jom, buat entry wordless jgak http://sararose-93.blogspot.com/2012/06/wordless-wednesday.html

CintaKhadijah said...

peeewit! nk ngorat boleh? bhahahah..

♥ ...mummy SHAKIRA...♥ said...

terer terer...haaa nnt ajar mummy ye. :D

are_lin@yu said...

smart org penang..hehe

~Sweet Honesty~ said...

boleh tahan juga kamu mengedit yea..

O CIKTEDDY said...

not bad..boleh improve lagik^^

sbnrnya nak komen bnyk lagi tp xtau istilah ape nk gune.harharhar

Syakir Rahman said...

hurm.. x kot...hahaha... ko punye lens flare tuh mcm distract the whole gmbr... (xpe ke aku trus trang ni..hehhe...xpe2...boleh blaja edit lagi)

shera said...

ok ! :)

cweet pinky said...

err , CP tataw larr .. hehehe ~

Alieza Dayasari said...

awk mmg berbakat pun dlm editing bg saya. sbb tgk sahaja wallpaper awk kat blog ni. tak dpt disangkal..
haaaaaaaa jgn kembang!

Mk Syahir said...

gilax retiss..aww awwww

♥ cik apple ♥ said...

sejuk perut tgk.. hehhe.. good boy.. hensem

AmyZana said...

amboi~ cukup handsome ah nih? lighting gambar nih okay kot *walaupun x brpe nak thu sgt psl edit2 gambar*

ctk said...

ececece....model ni x abis2 nk tunjuk muka dia yg hensem tu...hahaha

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

0opsss kacak ! ahaha..

Nurfara Hani said...

Anda blogger kacak bergaya dan tidak sombong..