Wednesday, June 13, 2012

WORDLESS WEDNESDAY #


Wordless Wednesday : Rabu tak bercakap , gambar yang menceritakan segalanya...
tapi untuk WW arini aku nak bercakap sebabnya aku nak jelaskan tentang gambar diatas..Gambar diatas ni aku bukan saja-saja letak ok tapi nak tunjuk kat korang hasil edit menjadi ka x..Almaklumlah try to be a graphic designer bukan model ok sangat xlayak..HAHA...jadi apa kata anda? boleh kah aku edit pic.. :p

28 comments:

Unknown said...

Hensem boy.. Hakhak.. :P

Maliha ♥ said...

okey okey cun. huhu

NAL said...

Bagi NAL, ok la editing kamu tu. Belajar sendiri ke?

Miss Butterfly said...

wiwiitttt!!! merenung masa hadapan ! hahah

hazwan hairy said...

@fiza: haha eh2 mn ade...tgk cara edit lah bkn muka..haha

hazwan hairy said...

@maliha: hehe plan2 cuba wat ja nih..ihiks

hazwan hairy said...

@nal:yup nal sndri ja xde bljr memna..hakhak :p

hazwan hairy said...

@eyda:haha...msa depan yg kian pudar..sobbb

Unknown said...

Nice, hee :D

maszull said...

assalamualaikum hazwan...cantik gambar tu...:)

hazwan hairy said...

@sally: baru nk jinak3..hah..meksih :-)

hazwan hairy said...

@mama maszul:wslm baru ja nk try2 nih..hehe

Maisarah Azmi said...

hensem..=)
jom, buat entry wordless jgak http://sararose-93.blogspot.com/2012/06/wordless-wednesday.html

CintaKhadijah said...

peeewit! nk ngorat boleh? bhahahah..

♥ ...mummy SHAKIRA...♥ said...

terer terer...haaa nnt ajar mummy ye. :D

are_lin@yu said...

smart org penang..hehe

~Cik Sweety~ said...

boleh tahan juga kamu mengedit yea..

CikTeddyCorner said...

not bad..boleh improve lagik^^

sbnrnya nak komen bnyk lagi tp xtau istilah ape nk gune.harharhar

Anonymous said...

hurm.. x kot...hahaha... ko punye lens flare tuh mcm distract the whole gmbr... (xpe ke aku trus trang ni..hehhe...xpe2...boleh blaja edit lagi)

shera said...

ok ! :)

dariilhamkehati said...

err , CP tataw larr .. hehehe ~

Leeza Dayasari said...

awk mmg berbakat pun dlm editing bg saya. sbb tgk sahaja wallpaper awk kat blog ni. tak dpt disangkal..
haaaaaaaa jgn kembang!

Unknown said...

gilax retiss..aww awwww

♥ cik apple ♥ said...

sejuk perut tgk.. hehhe.. good boy.. hensem

AmyZana said...

amboi~ cukup handsome ah nih? lighting gambar nih okay kot *walaupun x brpe nak thu sgt psl edit2 gambar*

ctk said...

ececece....model ni x abis2 nk tunjuk muka dia yg hensem tu...hahaha

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

0opsss kacak ! ahaha..

Nurfara Hani said...

Anda blogger kacak bergaya dan tidak sombong..