Tuesday, June 5, 2012

CONTEST APAKAH?: TEKA DUIT TABUNG


ASSALAMUALAIKUM
Hari ni  baru ada masa nak join contest yang di anjurkan oleh mk shahir walaupun kurang sihat lagi tapi aku tetap nak join support kawan-kawan aku...ternampak duit plak terus rasa seperti mata duitan..haha!! untuk kali ni aku suka-suka ja nak teka & meriahkan contest nih menang kalah adat permainan kan...kalau semua nak menang sapa nak kalah kan...

Sebenarnya aku suka main teka-teka nih masa zaman kanak-kanak dulu cam teka kacang! selalunya ada ong lah juga walaupun saguhati..haha...okey sudah-sudah ayuh dengan tekaan...aku teka!!!!

RM489.80
over x tekaan aku?ada yang lagi tinggi dari aku?haha....
aku taq CTK

p/s : header kau aku xboleh nak upload apa kena ntah!  

10 comments:

ctk said...

nama daku kah disitu???haha :D
gudluck ye hairy...insyaallah ct join :)

Pezol Stylez said...

tak boleh jadik nih...ade yg lebih tinggi dari sifu..nk tukaq lah

nazira said...

Semoga menang k.. huhuhu..

http://ruangannazira.blogspot.com/

mohamad shazni said...

hahaha,,,kite tgk sapa yg menang bro,,hahaha

jaakechik said...

hai. jaa pun dah join..hehe...

Mk Syahir said...

Thanks A Lot sudi join =)

senarai peserta telah diupdate dan akan diupdate lagi dari masa ke semasa..kalau rajin jemput lah BW sesama peserta..hehehe =)

KakiUsya said...

Good Luck. :D

Sally Yatiey said...

Goodluck ^_^

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

gud luck yer
lau menang jgn lupa kongsi hadiah
bahaha !

Pinky Aina said...

Byk nya duit bak ckit