Monday, June 18, 2012

TIPS BERHADAPAN LELAKI MENANGIS


ASSALAMUALAIKUM..
Entry sebelum ni saya ada buat pasal punca utama lelaki menangis kan.. Kalau korang yang belum tahu punca kenapa lelaki mengalirkan airmata boleh KLIK SINI
Lelaki terkenal dengan sikap ego yang tinggi. Walau dalam apa jua perbuatan, lelaki sememangnya ingin di lihat sebagai seorang yang gagah berani dan tampil bergaya. Lelaki juga merupakan manusia biasa yang mempunyai hati dan persaan sama seperti seorang wanita dan apabila perasaan mula dilanda emosi akhirnya gugurlah airmata lelaki...

Tips berhadapan lelaki menangis

Tenangkan hati dan perasaan dia dan juga menenangan dirinya.
Beri kata-kata semangat yang boleh buat dia bangun semula.
- Jangan lekas buat andaian ,Lelaki yang menangis tidak semestinya mereka tidak tulen. Terima keadaan dirinya seadanya..
- Jangan panik sekiranya abg, adik, ayah, suami, kekasih anda menangis. Tanya sebab kenapa mereka menangis.

simple kan? selamat mencuba jika anda mengalami situasi macam ni..
Punca utama lelaki menangis KLIK SINI



33 comments:

Aisya J said...

wahh sangat menbantu ni! mekasih mekasih! :D

The ShomeL TwinZ said...

jarang tengok lelaki mengalirkan air mata... hihihi
apepon tq 4 sharing..

cik epal said...

jarang nk jumpa laki pandai menangis depan pompuan..selalu menangis..mesty menyorok nyer.. hehheh... berbekalkn tips niee blh laa jadi pakar pujuk..hehhe.. NICE ENTRY

Sam'sDaughter • said...

Yezzza :) Thank for sharing babe . selalu kena bila situasi lelaki menangis tapi taktau nak buat acane . hihi .

Hi , Meh laa singgah blog anys , sure anys singgah blog korang jugak . Jangan lupa KOMEN eh .
http://aneyzsamsudin.blogspot.com/2012/06/nokia-lumia-memang-terbaikkk.html

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

patik x bole laa tgk laki nangis..nanti patik join sekaki..

maszull said...

assalamualaikumhazwan...betul tu memang susah nak lihat airmata seorang lelaki ni tapi jika kita melihatnya bererti jiwanya sebenar2nya mmg sedang dilanda masalah...;)

Noor said...

ooo..mcm tu..sy selalu wat xtau je..huhuu..kjam kan?

kura said...

awwww. aku tak pernah menangis lagiii. ewah! hahha

Nur Emilya said...

lelaki menangis maksudnya emosi dia dah kritikal la tu, bukan bermaksud lemah. Cuma kalau sebab remeh temeh pun nanges, tu pelik la haha :D

Edy Fee said...

ape slhnye llaki mnangis kan

NAL said...

Take Note semua :)

Fatihah said...

air mata lelaki itu mahal. ecehh

fadh leyanie said...

adik llki selalu menangis,menangis mngada2.

Nurul Nadia said...

wah..bgs entry..
lelaki ade perasaan jgk kan..
x nagis tue mmg x sah la..
bgs tip2 nie

qasehraihan said...

sy suka tgk lelaki nanges ngn majuk..hehe

ctk said...

ct xleh pujuk, ct mampu melihat je, nanti ct nangis sekali..hukhukhuk..

[ miSsNanA ] said...

i like lelaki yang menangis..hehehe

Alieza Dayasari said...

Bila lelaki menangis... pompuan dh mula cair.... dan hati mula berkata...
"apa kes mamat ni nak nangis.... adoiiii... mcm mana nk pujuk nieeeeeee"

eddy syrol said...

aku cengeng sedikit... adehhh

Ardini Izzati said...

Haha. Banyak sungguh tips nyaa! Thanks sharing, hairy :)

Pezol Stylez said...

camtu yer...cam nak nages baca entry nih

Azira Ldu said...

lelaki menangis x payah pujuk sebab mereka kuat punyalah

bai baizura said...

takleh ngadap org nanges la. nanti join nanges sekali. wuwuww T_T

Tinta Lana said...

Salam..hairy..ko rajin buat tips berkaitan kaum lelaki.

Share cmna nak berdepan lelaki emo?kuat merajuk. Penat oh berdepan ngn laki emo ni..

CikMunBlogger said...

haha . teringat pulak dekat tetttt yang nangis sebab mun . haiyakkkk ! XD

blog-tips-kurus said...

ala boboiboi... :-)

Ety said...

Komen ni tak de kena mengena dengan air mata lelaki tau.

19 June : Birthday ea ? Nak wish HAPPY BIRTHDAY HAIRY ! fuyyooo. birthday dia woo. hahaha.

happy2 selalu yaa :D

E.M.0.Y said...

oh tq.. good info..

inche hlovate said...

kawe tak pernah lagi berhadapan sengn lelaki menangis huhu

LubLy said...

lelaki yg menangis tue sbnrnye lelaki yg tulen..hehe

Si Matatajam said...

Kalau bleh nak JAGA hati depa sebaik mungkin... Sb ayaq mata lelaki ni mahai sangat...

Cik Rongoks said...

kalau ika x pujuk dah. siap nangis sekali. hahaha

Nurfara Hani said...

susah nak tengok lelaki menangis