Tuesday, March 13, 2012

VANILA COKLAT @ RASTA TTDI

Assalamualaikum...
restoren yang kita orang akan lepak bersama ahli mytv3




Vanila coklat episod akhir sudah malam nih kan so korang yg suka2 drama romantik gini mesti xkan lepaskan peluang kan..ok arini korang tgk dekat mn ea? mcm aku arini oleh sebab ahli MYTV3 so dapatlah satu peluang menonton vanila coklat bersama-sama pelakon2 drama ni dekat Rasta TTDI...xsgka plak blh dapat saja ja kol tanya kot2 ade kosong kan so ade..xmau cakap banyak dah apa-apa pn nnti malam baru dapat tau suasana bila seramai 100 orang ahli mytv3 yang terpilih berkumpul bersama-sama pelakon drama vanila coklat ni...
Vanila Coklat mengisahkan tentang Zara, 19 tahun dan Aamir, 20 tahun yang sedang menuntut di Institut Pengajian Tinggi. Zara dan Aamir saling membenci antara satu sama lain dan masing-masing sudah mempunyai kekasih. Aamir sering mengusik Zara kerana Zara merupakan pelajar cemerlang dan pelajar contoh di kolej manakala Zara membenci Aamir kerana baginya, Aamir seorang kaki perempuan. Liana, rakan sekelas Zara yang gedik dan mengada-ngada menganggap kononnya Aamir adalah hak miliknya.

Liana sentiasa berkepit dengan Aamir supaya semua orang melihat mereka benar-benar bercinta. Berbeza dengan Zara, Liana seorang wanita yang lemah lembut namun semua itu dibuat-buat kerana dia sememangnya bercita-cita ingin berkahwin dengan anak orang kaya. Zara mempunyai kekasih hati iaitu Kamal, yang dikenalinya sejak sekolah menengah lagi. Ibu bapa Zara, Dr. Ungku Musa dan isteri tidak menyukai Kamal, begitu juga ibu bapa Aamir, Datuk Ahmad dan Datin Dalila yang kurang menggemari sikap Liana kerana tidak menghormati orang tua.



p/s : suka atau tidak? nantikan kesudahan cerita vanila coklat 
 

4 comments:

nur_za said...

kitew tngk juga..
pemint cita tu taw..hak2

MaYa MustWany said...

nanti update pic kat sna k.oohh ahli my tv3..patutla g ajl n yg ni.tgk pic2 sana smlm meriah gak(tgk by fb vnila choc)

maszull said...

assalamualaikum hazwan hairy...best tengok cite ni...;)

kinara kinatara said...

kina tengok cite nie pom lepas tengok member fanatik...huhu..sebab kat u jadi x layan sangat tv..jadi copi cerita nie dari member dari episod satu sampai akhir..haha..pastu filing sorang2..

xp cerita nie mang terbaik..best...amir 2 comel..:)tang gigi....