Friday, March 30, 2012

BESAR DOH!

Assalamualaikum..
besarrrrrrr punyaaaa!!!! itu lah yang aku dapat cakap bila aku tgk hotdong yg aku beli nih masa tengok F1 kat sepang ahad lepas...oleh sebab terlalu lapaq sampai ketaq kaki-kaki punya nak makan ternampak lah benda nih ade jual...xsempat makan kat umh kan so cari makan kat sana ja lah bila sampai sana tgk manusia pulak alahai penuh berjam2 nak beratur kalau nak makan kat cafe pun..so beli ja makan sambil bersantai-santai dekat padang depan tuh oleh sebab berjam lagi nak stat...pegi lah beli benda ni sedap tuh memang lah sedap tp usha harga lah RM25 ok glupppp sebentar tempat cmtuh kan kesah ape mahal omputih plak byk jadi nasib lah...walaupun nampak simple tetap sedap mayb sebab lapaq kot kan...meh ak untuk yang besarrrr nih..
besar ooo xpenah lagi aku tgk jual kat pasaraya...
saiz roti cam roti letak aiskrim tuh korang bygkan bapa pnjag hotdong nih dari mana dorang dpt?hehe
p/s : kalau korang jumpa saiz hotdog yang besar cmni tell aku ea ...hehe

4 comments:

.: iEyLa :. said...

whoishhh...rm25??
memang terbaikla.tp okla..sekali sekala..hikhik

Pezol Stylez said...

ok panjangggggggggggggggggggg sgt

Ben Izer said...

dude, belanja aku sosej tu..ahaha..kompem kenyang sebulan...

MaYa MustWany said...

ari tuh kat tapah..besar mcm ni gak..mmg sedap..