Thursday, March 15, 2012

JAMBANGAN COKLAT

Assalamualaikum....
jengjengjeng.. cantik x weh jambangan COKLAT ni korang penah tgk x?hehe...aku dapat benda nih sampai nak makan pun sayang tgk cntik sangat..haha....hadiah ni kalau time kahwin ganti sebagai bunga tuh ok juga kan..rasanya mesti dah ade orang guna jambangan coklat ni..xde nak cakap banyak sangat meh tengok pic ni..kalau berminat ke nnti aku tanya bapa harga dia..aku xtanya pun sbb orang bg xkan nak tanya harga kot kan nanti nmpk sgt lah..haha
peh!! hitam merah memang menawan.
dapat dua jambangan...
amcam teringin x?nak rasa meh jumpa aku..haha
p/s: orang memberi kita menerima kan..neway terima kasih banyak2 tau sayang nak makan..sapa2 nak bg lagi sila kan lah ea..haha
nanti nak buat tuk hadiah contest lah..hikhik

KORANG SUKA KE TIDAK?

6 comments:

Khairiz said...

wah best la....

nak ajak joint nih

http://khairiz85.blogspot.com/2012/03/segment-blog-pilihan-saya.html

man said...

nak dimakan sayang..nak disimpan akan rosak jua.

MaYa MustWany said...

uhuk3..saper la yg bgi tuh..pieewwiitt.hihihi

nasib baik warna merah itam..smart..klu dpt pink..opsss..

Pezol Stylez said...

untungla...ade org bagi...sye xpnh pon dpt camni..huhu

Saya Disini said...

cntiknye

maszull said...

assalamualaikum hazwan hairy...cantik2 jambangan bunga tu...;)