Monday, October 31, 2011

NO MORE IDEA HAZWANHAIRY

BHAHAHA!!!aku pn xtau motip aku nak tayang2 gambar kat blog ni sbb aku rasa dh xde idea kot ke nak femeskan blog?opsss!! xdenya org nak folow blog aku yg nth ape2 nih..miahaha.. kannn xpelah otak tgh beku skrg ni keja blmbak kat opis nk kena wat idea sepatah pn xmau kuar..aku nak tayang2 muka jap ea dri zaman aku dedulu smpai sekarang..miahaha...
jangan kutuk2 tau si cantik2 dan kacak2 sekalian...heheheh
tadaaa!!! berani mati malukan diri sendiri...bhahaha!!


muahahah! sekian sja lah sesi tayang2 muka kat blog aku sendri ni..nk kutuk sila lah!haha..

13 comments:

M said...

hahaha minta d kutuk... anugerah Allah xda cacat celanya... bersyukur atas apa yg d beri :D

Azhafizah[フィザ] said...

pinjam spek :p

hairy said...

hahahah: spek murah ja nk ker?tp syg sgt cm syg lbh dri keksih..wakkakak

Pezol Stylez said...

amboi..promote apekah ni ltk pic sendiri byk2...haha

hairy said...

@pezol:miahahaha kena carut sudah...bosan xtau nk wat pape entry lah..hahaha..buwerkkk!!

Misshy Innz said...

PEHHHH ~ eh tercaps lock ;D


innz pun tak banyak gambar macam ni ;)

rajin2 lah singgah blog innz lagi ye. haha xD

hairy said...

misshy innz: hahaha well nk wat cmna suka gmbr walaupn bruk..haha...okeh mestinya nnti ari2 bw but siang xlh bw kena block shout..miahaha

misz nara omey said...

wah..encem nye die!!hehehe

Nurfara Hani said...

huiyoo.. blogger hot.

maszull said...

assalamualaikum hazwan hairy....n3 tayang muka la ni yer...:)

Pinky Aina said...

Cool.Like this entry!

Si Matatajam said...

Kat blog sendiri ja la nak tayang muka sendiri kan... Kalau kat blog orang jgn harap la muahaahaa....

inche hlovate said...

zaman sekolah punya gmbr takde ke??