Tuesday, November 1, 2011

KHAIRUL FAHMI MINUM ARAK?betul ker?!!

pic dlm entry ni aku dapat dri sumber2 yg tetentu ya!
dari mediamalaya.com
so apa yg aku nmpk ni aku wat lah entry pasal bnda nih..
tapi aku x de nak wat spekulasi pape sbbnya hanya khairul fahmi ja yg tahu suma benda nih so kita menilai ja lah mna yang baik mana buruk..
to khairul fahmi che mat anda perlu berhati2 dalam suma hal sbb anda sekarang jadi gilaan ramai..miahaha

ni ha gambar beliau...

untunglah beliau diapit oleh mereka2 yang cantik...^_^


8 comments:

TiMbAHiJaU said...

hah??for real ke ni?


p/s: tak bole blah kan ayat last en.hairy: untunglah beliau diapit oleh mereka2 yang cantik :P
haha...iyelah tuuu..en.hairy pon mahu kah?heheh.. :P

hairy said...

@timbahijau:bhahahah....idok lah gitu....heee...xtau lah rsanya dia dh bg penjelsan..hehe

Ila Mhd Noor said...

ternmpk botol2 air kecing setan. silap tgk ke or mmg btol.. isyh isyh isyh.

sis92 said...

emm takda bukti dia pegang atau sdg minum arak tu

cuma dia berada di tempat yg ada arak dan diapit awek cun..
hanya dia yang tahu, mungkin juga dia buat atau tak buat :0

hati♡ said...

ish3.. :)

maszull said...

assalamualaikum hazwan hairy...wow semuanya seksi2 nyer..;)

Si Matatajam said...

Hanya Allah..dia dan depa kat situ ja yg tau....

inche hlovate said...

kata dia mabuk sebb muka dia merah ke hery?