Thursday, October 13, 2011

NAK 1 LOVE KE BANYAK

haaa msti tertnya2 kan msd tuh ape?
okey entry ni about LOVE..
klo lah kapel korang ade bg tnda LOVE kat korang kan korang nk dia bg stu ke byk2?
kalo kita yg gembira or xphm msd msti akn nak banyak2 kan...tau dah lagi bnyak bg LOVE lg suka lah kita xtdr malam kan..hahahahah
mari kita tgk dialog ni lain sangat ayat dorang...

A: hurmm <3 (LOVE) hahaha
B: hahaha <3 <3 <3 ,awk tau kan saya sayang awk?
A: tau..hihihi
B: nasib tau..hihihi tapi awk xpernah bg love kat saya..
A: kan da bg td tu yg ckp hurmm..hahaha
B: saya ckp seblum ni....hehe
A: ssh nk bg <3 (LOVE) kat org..hihihi
B: tu lah maslhnya..awk okey?
A: ok je..
B: hehehe...nak lagi nak simpan..
A: <3 stu je xbley byk2...
B: ala np xblh byk2?ari2 dpt erk?
A: xley2
B: kenapa2?bg 1 sbb..hehehe
A: sbb kalau bg byk2 nnti bnda tu xberapa nk spesial, kalo ilang yg lain ade sbb ada banyak kn?so bila bg skit org tu akan jga elok2 supaya xilang dan barangan itu berharga limited editon.
B: wahhhh!! awk ke nih?hebat kata2 awk..terharunya!!mmg akn sya simpan dlm peti besi kuat2..kalo bagi satu saya akan jaga smpai bila2 sbb kalo ilang yg SATU tu dh xde yang lain sbb istimewa.klo BANYAK ilang kita leh wat xtau kan? like this..
A: good itulah sya.. ^_^

amacm dialog cmni?sweet kan?? so bila korang baca ni korang akan pilih SATU ke BANYAK?
sila lah wat penilaian sndri...spa dpt kata2 cmni mmg dia sangat beruntung....kerana dpt memiliki hati sesorg yg betul2 kaji tentang cinta..nnti ramai lah yg akn bg stu terus pasangan tergoda kan..hahaha..
sekian terima kasih....^_^

12 comments:

Pezol Stylez said...

wahhhhhhh....romantis nyew..loike it

hairy said...

pezol:hahahah...well nk wat cmna ss sja lah sorg2 :p..beranagn kjp..

hairy said...

pezol:hahahah...well nk wat cmna ss sja lah sorg2 :p..beranagn kjp..

Azren Aida said...

hairy..dah luahkan ke kat kekasih pujaan hti?? hee~

hairy said...

azren:hehehe belum lagi lah msih pndam lagi..melwak2 ru ade lah...hahahaha.... :P

Mish AngAh said...

like2..=)

hairy said...

mish angah:hehhe like yg mn? :P tq tau...

burnkelana said...

aaiiissshhhh.. dlm hati ada taman lah plak..

hairy said...

@burnkelana:hahaha itu mstilah en...skli skala xpe...ngee

hairy said...

@burnkelana:hahaha itu mstilah en...skli skala xpe...ngee

maszull said...

assalamualaikum hazwan hairy...so sweetnya...:)

inche hlovate said...

inche abe sya setengah love pun takde bg kat sya begitu la sebaliknya haha..kami otai love2 ni takde