Tuesday, September 4, 2012

HUTAN AIR YG SANGAT INDAH (4GAMBAR)

Assalamualaikum..
Oleh sebab sekejap timbul skejap tengelam sekrang ni idea dah pegi mana pun xdapat dikesan dah..nak bercerita tuh memang xdapat lah sekarang nih kan yang mana ado ja ea...

Arini kita kaji plak hutan yang berada didalam air yang sangat-sangat indah.Ade yang dah tau ker? kalau yang xde yang tau & penah lihat lagi gambar meh sini aku nak tunjuk..
LAKE KAINDY, KAZAKHSTAN
KAMPUNG PLOK, KEMBOJA
DANAU CADDO, TEXAS
Indah kan ciptaan Allah....

p/s: jangan lupa tinggal jejak tau pasti saya kan masuk balik punya ..

26 comments:

Mk Syahir said...

wa kire 3 je gambar..yang iklan easy by nuffnang nih kira sekali ke?hihihi :p

eszyamin said...

fuhhh...terkagum gua..subhanallah

Sue-Rya Qistina said...

Dah pernah tgk b4 this..
Mmg benar, cantiknya ciptaan Allah..
Subhanallah :)

hnahdy said...

malaysia??

HanaNabihah said...

cantik! tapi mesti ade buaye. takot! =|

p/s : readers dah rindu2 ngn kamuuu =P

rAIHan said...

ciptaanNya yg terindah..:)

inche hlovate said...

Ciptaan Tuhan memg semuanya indah2 belaka :) sejuk mata memandang..

Tinta Lana said...

Salam.

Adakah mataku silap hery?

Bukankah 4 gambar?mana yg satu lgi?

Yg pastinya..gmbr pertama..macam dalam citer fantasi,cewaahhh, heheheh

boni kacak said...

danau caddo tu cantik

iznawzi said...

wah...tak pernah lihat ni...

maszull said...

assalamualaikum hazwan hairy...memang cantik n menarik sekali...:)

KorN said...

gmbr 1st tu dah macam dalam cter Hairy Potter.. alamak tertypo plak...
*saje nak ko perasan sikit...

Remy hazza said...

kuasa Allah......
cantik sangat......

yayahnasake said...

cantiknya.... so SWEET :)

lynndAmya said...

semua cantik, tp sgt suka yg 1st tu..nmpk mcm misteri je.. :D yg 3rd tu sgt cntik, hehe :D

Si Matatajam said...

Subhanallah Cantiknya ciptaan Allah...Suka kak M tengok keunikan alam Ciptaan Ilahi ni..

shidaR said...

mmg indah tp yg kat paya2 bakau tu nmpak seram la plak adehhhh ^_^

Miss Double A said...

err . subhanallah . cantiknya .

Mira Adzlia said...

canteknye....

bukankosong said...

ada lagi yg kita belum melihatnya

maha hebatnya kuasa Allah

Kesuma Angsana said...

sgt2 indah for KA!

Cik Nur said...

subhanaALLAH...mmg cantik sungguh ciptaan DIA...

Masha Meisters said...

subhanallah....sangat lah indahnyer ciptaan Alllah :)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

lama juga leeza tak ke sini..

eddy syrol said...

3 la bukan empat..ngeh3x..

Nurfara Hani said...

cantiknya....