Thursday, September 27, 2012

NILAI MAS KAHWIN ANAK DARA & JANDA


ASSALAMUALAIKUM..
Di sini saya nak kongsi kat korang yang mana belum tahu lagi nilai-nilai mas kahwin yang telah ditetapkan oleh Jabatan Agama Islam Malaysia. Meh cheak sini mana satu nilai mas kahwin mengikut negeri dan pangkat setiap orang...


tekan gambar untuk tumbesaran...




34 comments:

Anisa Anuar said...

so yg ni...nilai yg dh official la ek...lain betul nilai nye...1/2 price murah janda dari dara..

Unknown said...

mlk rm40 ^^

maszull said...

assalamualaikum hazwan hairy...wah mas kahwin pun ada perbezaan antara gadis n janda yer...:)

szumika sakni said...

mhlnyer hahha rm100....yg len puluh2 jer...

Unknown said...

Ow.. Terengganu tak ditetapkan.. baru tahu.. hehehe..

ayut said...

RM22.50 tunaiiii....sah..eh?hahaha :)

Unknown said...

info yang bagus. bole buat rujukan. hehe..

Unknown said...

perak tu betul ke RM101..rasanya
RM1001 kan.....he3 ...

Mrs Velentine said...

tapi aku dulu RM 300

Mrs Velentine said...

cubit2 nuffnang

Unknown said...

sy kerabat..owh mahal la ckit kan..(perasan jer..haha)

ecadwinkyasha said...

mas kahwin pun ikut anak dara ke janda sume pulak ye..makin pening. :P

Saya Disini said...

ooo bru tau

Bro Framestone said...

Yang tak dara bagaimana pula ek?

inche hlovate said...

ehh kalo n9 tu tak paham la..haha name je org n9

hnahdy said...

kedah x ditetapkan. haa... bleh la letak banya skit.hehe

Lina said...

apa mksud jan B?? janda yg ada ank ka?? bhahahaha

suwara entertainment said...

lain negeri, lain rate nya.
bole pulak ade perkiraan asing utk anak dara n janda. akk x tau pun. huhuhu

mulut murai said...

ada pula mcm ni...siap list lagi :D

Gambar Penggila iPhone 5 Sanggup Berkemah Untuk Memiliki iPhone 5

sweetsour93 said...

wow :O

HanaNabihah said...

Hana rasa sekarang ni org kebanyakan kat selangor, anak dara dah rm300. hihi~

Ikhwan Suhaimi said...

Erkssss perlu ke Nilai itu? hahaha

Unknown said...

ok la tu.. tak la mahal sangat.. mueheheh.. :D

tuanseliper said...

22.50 sen tunai. sah~~ hahaha :p

Leeza Dayasari said...

waaa HH ni.. dh nk mula melangkah ke alam baharu kew?? hehehe

Anonymous said...

so bila ni KA nak dpt makan nasi minyak !

Dkna Abza said...

KELANTAN tidak ditetapkan..hehehee...

✿INA AINAA✿ said...

check check check for Selangor.. ahakx... nak ambil tahu juga.. ^.^

unsecretostory said...

Bole tahan . pasti mampu jaa semua . hahaa .

Shida Radzuan said...

101.00 mahai gak heheee..tp kalo keturunan raja jauh2 cmne..cam bau2 macang heheee :p

Si Matatajam said...

Kira mak janda ni setengah harga la yek...sebab tu ramai yg nak kawin mak janda...tapi janda berhias mahal tau...

Unknown said...

sekarang nie nk kwen pun payah hairy..huhuhu..dah de harga janda murah sikit..haha

Nurfara Hani said...

Janda murah sikit la ye dari dara,,,

kinara kinatara said...

huhu..22.5o...:)