Friday, April 27, 2012

STADIUM TERAPUNG SINGAPORE

 
Dikenali sebagai The Float at Marina Bay , Stadium terapung ini merupakan pentas terapung paling besar di dunia. Platform berukuran 120 meter panjang dan 83 meter lebar ini terletak di Marina Bay , Singapura dan diperbuat sepenuhnya daripada keluli .Stadium ini dapat memuatkan 30 ribu orang dalam satu-satu masa..


terbaik kan...nak p lah nnti..hehe

10 comments:

Syakir Rahman said...

pergh....terbaek... jelez ngan singapore..huhu

hairy said...

@syakir :jum g singapore..haha

Syakir Rahman said...

jum2...hahaha... btw, aku ade 2 blog skrg ni...yg ko folo sblum tuh projectblog aku, yg bru ni utk bersosial..hahahah

Pezol Stylez said...

ohhhh..dh biasa tgok dr joho

Pezol Stylez said...

dh biasa tgok dr johor ni

Pezol Stylez said...

ohhhh..dh biasa tgok dr joho

kura said...

singapore dah tak ada tanah. buat atas laut pun boleh. innovation tu :0

Pinky Aina said...

Nak pegi. Tapi duit poke ada 20 sen,.He*

Pinky Aina said...

Tipu.
He peminat setia beliau.

Nurfara Hani said...

kalaw boley nak pergi pusing satu dunia. tapi duit tak ada.