Monday, April 23, 2012

KENAPA PASANGAN SUKA MEMBEBEL

Entry lepas aku da wat entry apa nak buat jika pasangan suka membebel kn .kalau belum baca KLIK NI menarik punya tips.. arini aku nak wat entry kenapa pasangan suka membebel.

1- Pasangan memang suka bercakap
2- Akan menegur sesuatu yang dirasai perlu
3- Ingin sesuatu kepastian
4- Berasa diri tidak dihargai
5- Berasa sunyi
6- Berasa tertekan sebab penat
7- Menganggap lelaki ( pasangan ) tidak memahami dirinya
8- Tempat untuk meluahkan rasa marah dan geram
9- Sebagai tanda amaran

P/S: untuk arini punya entry buat korang....peace!!

4 comments:

zera eira said...

kalau zera, mmg sebab zera bnyk cakap. hehe. :)

KakLangMia said...

KakLang suka membebel sebab nak betulkan ape yg x betol..
membebel utk kebaikan :)
yg x suka,mcm2 ckp blkg (sabar je la..)
tp x sangka ada yg suka KakLang membebel..ada pulak yg dah lama x jumpa ckp,rindu nak dgr KakLang membebel...hik3
org yg paling suka dgr KakLang membebel ialah "si dia♥"

Si Matatajam said...

No 6 tu mcm kena kat batang hidung akak la hu hu..

Alieza Dayasari said...

honestly, dulu selalu jer marah2 kat pasangan...haaaaaa...
tp skrg dah cool2 gitu. sbb bila marah, diri sndiri skit hati. malas dahhhhh...
haaaaaaaaaaa