Thursday, April 19, 2012

CINCIN KAHWIN PALING MAHAL DIDUNIA

Assalamualaikum...
Lama x wat kajian2 ni. Entry yang ni nak tunjuk kat korang cincin-cincin perkahwinan yang paling mahal.Kalau korang berkenan nak bg kat pasangan korang sila simpan duit dari sekarang ea..hehe
DE BEERS PLATINIUM
sebiji batu berlian seberat 9 karat pada cincin ini menjadikan nya cincin
yang paling mahal didunia dengan anggaran harga $1.80million...
.
TIFFANY OVAL DIAMOND
Cincin ini mempunyai 2 jenis bentuk dan 2 jenis berlian yang berbeza..
cincin disebelah kiri mempunyai berlian jenis oval 14,79 karat  berharga $1.40 million
disebelah kanan mempunyai berlian jenis berlian 12,3 karat berharga $800,000  
INTERNALLY FLAWLESS
Cincin ini jenis berlian platinium
Ditengah bahagian cincin ini terdapat berlian jenis oval 5,98 karat
dikelilingi 3,96 berlian bulat sebanyak 10 biji sehingga berbentuk bunga
berharga $1.3 million

P/s : Macam mana plak rantai platinium perkahwinan lisa tuh ea..ni cincin platinium dah mhai gila...hehe   

5 comments:

are_lin@yu said...

makkk aiii mahal bebenor ni..

Azura @ cik buaya said...

wah2 nak!!! (T_T) wuwuwu cantiknyee tp reganya keje smpai bila-bila pun xdapek huhuhu

deno said...

cantiknyaaaaa.... tapi deno tak suke pakai cincin! heee :p

miss m said...

mahalnya..membazir je

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

wahhhh!! klu la dpt salh satu dpd cincin ni kan perhhhh!!! xtrkata...kihkihkih