Monday, April 9, 2012

KEPUTUSAN ABPBH2011 ( LIVE SKRIN )

Assalamualaikum...
dah siap pun entry trbaru nih..sesimple ja nih just nak letakkan senarai pemenang ABPBH2011 ja..msti ramai dah tau kan..tp aku peduli ape aku nak buat juga entry pasal pemenang nih..haha..tapi lain sikit tau..sebab ape lain?haaa tgk lah dalam pic nih sempat juga aku snap skrin2 besar gedabak dalam tuh masa umum pemenang terpikir nak wat entry blog kan so ape lagi aku snap sumanya...haha.Terselit juga lah gambar artis-artis dalam tuh walaupun kecik tp xpa lah nak wat camna kan kamera biasa ja xmampu nak lanse panjang berjela tuh haha....cuma xsempat snap artis duo berkumpulan ja idea xdatang lagi time tuh...meh2 tgk gambar2 senarai pemenang dalam ni.
apamcam?lain dari yang lain kan?oleh sebab malas gak nak taip so boleh lah korang baca kat skrin besar gedabak tuh ea..haha....

3 comments:

Pezol Stylez said...

unik...xsusah2 nk taip kan..haha

MaYa MustWany said...

berguna gak skrin besar tuh

Si Matatajam said...

Errrr apasal tak dak muka akak kat skrin tu ha? Hi hi perasan pulak akak ni..