Thursday, April 25, 2013

SITI NURHALIZA IN SYMPHONY CONCERT




Konsert penyanyi tersohor negara Dato Siti Nurhaliza akan di adakan pada 5-7/7/ 2013 yang akan berlangsung Dewan Filharmonik Petronas Kuala Lumpur. Dato Siti Nurhaliza akan beraksi di dewan berprestij  bersama Malaysia Philharmonic Orchestra.

Tiket akan di umum kemudiaan tetapi harga tiket serendah rm150 . Jadi kepada peminat Dato Siti tuh apa tunggu lagi booking lah dengan segera.No tertera pada banner di atas..



Notakaki Hazwanhairy : Tengok ja lah bulan 7 nak pakai duit banyak..hahaha...Bagi informasi ja sudehh..





15 comments:

Si Matatajam said...

Bestnya kalau dapat tengok tok Ti perfom..

Mrs Velentine said...

tak minat dia..lagipun jauh..hehe..bolehkah tue begitu

Aku Penghibur said...

wow my sis pemint berat ct.. nnti nak bgitahu di.. thanks yer

BUNDA a.k.a KN said...

7/7/12 atau 7/7/13... 7/7/13 dah dekat puasa tu..

AyueJean AJ said...

Rasa macam nak tengok.....
Tapi kene tengok kewangan dulu la... =D
Btw, thanks for ur info... =D

Ummiarissa Mahdi said...

kalau ada yang nak belanja,saya pun nak pergi...hehehe...

aQu Mad said...

mahalnye tiket hehe

♥ Izni ♥ said...

peminat setia btol abg ni hehehe

^^eKaTiKaH^^ said...

pehh, penuh bergaya Dato Ct bertudung. cantik :D

Cik Nur™ said...

xdapat pegi...huhuh

cantik betullah siti kan..

Orga said...

samalah kita hery...tengok dari rumah jelah, hehe...dah terkenal, reger tiket pun kenalah sepadan...

Remy hazza said...

selalu tak miss...tapi rege ticket dia... mak ai..... boleh tahan.....

Kisah Si Dairy said...

xnak tgk dari jauh..nak face to face...huhu..bile gaknye yek..

Yana Sakura said...

alaaa..time nie yana tga final exam..uhuk! xdpt la p tgk persembahan CT.. bestnyerr korg yg dpt p..hee :)

Cik Fie said...

bestnya :)