Thursday, April 25, 2013

SITI NURHALIZA IN SYMPHONY CONCERT




Konsert penyanyi tersohor negara Dato Siti Nurhaliza akan di adakan pada 5-7/7/ 2013 yang akan berlangsung Dewan Filharmonik Petronas Kuala Lumpur. Dato Siti Nurhaliza akan beraksi di dewan berprestij  bersama Malaysia Philharmonic Orchestra.

Tiket akan di umum kemudiaan tetapi harga tiket serendah rm150 . Jadi kepada peminat Dato Siti tuh apa tunggu lagi booking lah dengan segera.No tertera pada banner di atas..



Notakaki Hazwanhairy : Tengok ja lah bulan 7 nak pakai duit banyak..hahaha...Bagi informasi ja sudehh..





15 comments:

Si Matatajam said...

Bestnya kalau dapat tengok tok Ti perfom..

Mrs Velentine said...

tak minat dia..lagipun jauh..hehe..bolehkah tue begitu

Akupenghibur.com said...

wow my sis pemint berat ct.. nnti nak bgitahu di.. thanks yer

Bunda_nora said...

7/7/12 atau 7/7/13... 7/7/13 dah dekat puasa tu..

AyueJean said...

Rasa macam nak tengok.....
Tapi kene tengok kewangan dulu la... =D
Btw, thanks for ur info... =D

umiawadah said...

kalau ada yang nak belanja,saya pun nak pergi...hehehe...

Unknown said...

mahalnye tiket hehe

♥ Izni ♥ said...

peminat setia btol abg ni hehehe

sweetsour93 said...

pehh, penuh bergaya Dato Ct bertudung. cantik :D

Miss N™ said...

xdapat pegi...huhuh

cantik betullah siti kan..

Orga said...

samalah kita hery...tengok dari rumah jelah, hehe...dah terkenal, reger tiket pun kenalah sepadan...

Unknown said...

selalu tak miss...tapi rege ticket dia... mak ai..... boleh tahan.....

Kisah Si Dairy said...

xnak tgk dari jauh..nak face to face...huhu..bile gaknye yek..

Yana Sakura said...

alaaa..time nie yana tga final exam..uhuk! xdpt la p tgk persembahan CT.. bestnyerr korg yg dpt p..hee :)

Cik Fie said...

bestnya :)