Wednesday, April 24, 2013

PAKEJ JURUGAMBAR PERKAHWINAN



Kepada korang yang berminat nak dapatkan or tempahan photographer untuk majlis perkahwinan, pertunangan ataupun apa-apa majlis boleh dapatkan khidmat daripada Snappshooterpixword. Pelbagai pakej ditawarkan kepada korang yang ingin menggamit memory di dalam album pada hari berbahagia korang.

Pakej serendah rm750
Untuk korang yang nak tengok senarai harga da pakej yang ditawarkan oleh Snappshooterpixword boleh klik sini-----> HARGA PAKEJ


Hubungi segera untuk pertanyaan dan booking tarikh bahagia korang

013-4417042 ( Nas )
taffisan89@gmail.com
boleh follow blog beliau ---> Http://snappshooter.com


14 comments:

Aku Penghibur said...

wahh murah jgk nie :)

Sally Samsaiman said...

mmg tgh cari pun...thanks for the info :D

hafiz hafizol said...

nanti ko spons wedding aku ok ..

adrianna syaz said...

Wah..saya mau..tapi area mana ni?kat ipoh xde ka?

djdanchef said...

boleh bookmark ni.. nnt nk kawen bleh rujuk sini balik.. tp blum bertemu dgn cinta hati lagi.. masih single.. haha

Mia Kassim said...

Salam rabu.... :D

Sue-Rya Qistina said...

nnt bolehlah guna khidmat dia di hari bahagia awk ye. hehehe

AyueJean AJ said...

Smart pic dia ek..
Tapi akak ni lama lagi nak tuju ke situ..
Hehehhehe..

Remy hazza said...

bagus info nie hairy..... skrg nie musim kawen..... mesti ramai yg memerlukan......

Mrs Velentine said...

Harga di amurah..

Mrs Velentine said...

Harga di amurah..

Kisah Si Dairy said...

da tengok da hasil keje beliau...mmg cantik...

Yana Sakura said...

nice price.. b4 nie tlg crik utk kawan jmpa yg pakej promo pn RM12++..

cra dorg edit pn okey..nice info abg hery.. ;)

Cik Fie said...

wah ! murahnya ;)