Saturday, April 27, 2013

GWIYOMI VERSI BOBO


Gwiyomi sekarang sudah pun menular di pelusuk dunia termasuklah Malaysia. Entry ni nak tunjuk Gwiyomi versi Bobo. Alang-alang tengok tadi terus lah buat entry..haha. 

Bobo mula dikenali sejak beliau memparody kan lagu sayang by shae. Parody yang mengangkat nama beliau sehingga di panggil untuk di interview di segmen johara era fm. Layankan ja lah ea..







16 comments:

Dylla Abas said...

adoiii...x larat nak tahan gelak tgk video ni :)

Unknown said...

dah popular bobo sekarang nie ye.....

maszull said...

assalamualaikum Hazwan Hairy...dah jadi top pula...;)

Nur Shuhada said...

femes tol si bobo nih.haha..tgk si bobo ni tergelak sowg2.
tu klu tgk parody sayang(shea) tuh lg ar, x blh blah tol la..huhu. :D

saidila said...

kikiki...memang layan....walau tak berapa siuman tapi untuk suka2 jer bolehlah.....--> suka masa dia buat gaya terpeleot kat lagu sayang....

Unknown said...

femes dah si bobo nih.. hehe

tuanseliper said...

awrrr comel je bobo, erkkk. hahaha

Miss N™ said...

dah tgkk..biase2 je..lawak lagi yg hairy post sebelum ni..hehehe

najiahs said...

sabo je la tgk budak nie

AM said...

Semakin lama semakin femes Bobo nie. Dah jadi retisss sekarang! Gwiyomi Bobo? Err, no comment! Hehehe. :D

Kekzamanis said...

Erks, gwiyomi ke? Hehehhe..

adarain said...

macam mana la boleh fames...pelik..hahaha

Sukma said...

Bobo nie dah popular ler...orang Melaka kabarnya...

ayut said...

untungla bobo ni..popular dia..hihihi..done sini... ^^

AyueJean said...

tak best!

Cik Fie said...

hahhahaha :P