Saturday, April 27, 2013

GWIYOMI VERSI BOBO


Gwiyomi sekarang sudah pun menular di pelusuk dunia termasuklah Malaysia. Entry ni nak tunjuk Gwiyomi versi Bobo. Alang-alang tengok tadi terus lah buat entry..haha. 

Bobo mula dikenali sejak beliau memparody kan lagu sayang by shae. Parody yang mengangkat nama beliau sehingga di panggil untuk di interview di segmen johara era fm. Layankan ja lah ea..







16 comments:

Dylla Abas said...

adoiii...x larat nak tahan gelak tgk video ni :)

Remy hazza said...

dah popular bobo sekarang nie ye.....

Mas Zull said...

assalamualaikum Hazwan Hairy...dah jadi top pula...;)

Nur Shuhada said...

femes tol si bobo nih.haha..tgk si bobo ni tergelak sowg2.
tu klu tgk parody sayang(shea) tuh lg ar, x blh blah tol la..huhu. :D

Saidila Binti Abdul Rahman said...

kikiki...memang layan....walau tak berapa siuman tapi untuk suka2 jer bolehlah.....--> suka masa dia buat gaya terpeleot kat lagu sayang....

aQu Mad said...

femes dah si bobo nih.. hehe

bai baizura said...

awrrr comel je bobo, erkkk. hahaha

Cik Nur™ said...

dah tgkk..biase2 je..lawak lagi yg hairy post sebelum ni..hehehe

najiah shaharain said...

sabo je la tgk budak nie

Arol Mubin said...

Semakin lama semakin femes Bobo nie. Dah jadi retisss sekarang! Gwiyomi Bobo? Err, no comment! Hehehe. :D

Rosmiza Ali said...

Erks, gwiyomi ke? Hehehhe..

Bahrain Ramlan said...

macam mana la boleh fames...pelik..hahaha

Sukma Haron said...

Bobo nie dah popular ler...orang Melaka kabarnya...

ayut said...

untungla bobo ni..popular dia..hihihi..done sini... ^^

AyueJean AJ said...

tak best!

Cik Fie said...

hahhahaha :P