Friday, February 3, 2012

PELIK KE LELAKI PILIH?

Assalamualaikum..
Hai korang lma juga xupdate blog ni rindu nak menaip.bz sikit skrg nih dengan keja n esok adelah hari dimna saya nk konvo..ngee!! nebes plak rsanya...Nanti2 aku sambung  cerita pasal nk konvo nie ea..entry nih knpa tajuk aku gitu?haaa semalam aku kuar g uptown kota damansara jap sebab nak cari keronsang gantung kat mak aku saja2 nak bg hadiah kat dia masa nk g konvo esok walaupn x seberapa..ngeee
Then aku pegi kat stu gerai jual keronsang nih yg dipenuhi oleh kaum2 wanita yg memndang pelik..haha
then mula lah dialog gini...
 
aku : kak keronsang nih berapa?
kak : haaa? ( dgn muka pelik sgt cm jumpa hantu)
aku : napa kak?sya tya keronsang ni bp hrga...
kak : ni keronsang tuk perempuan...perempuan2 kot stu tgk
aku :( dlm ati eee apasl lah kak ni cm bendul sgt aku tya lain jwb lain)
        yea kak sya tau ni keronsang tuk perempuan sya kenal lah..sya nk beli kan tuk mak saya lah...
kak : ooooo okey pilih lah yg mna nak...(wat2 muka senyum)
aku : ( nsb lah dia ni pndai amik ati) kak tlg pilih kan lah sya mna nak reti sgt bab2 nih...
kak : nah adik amik ni cantik gak skrg byk org pkai...
aku : okey boleh ja..

selesai berdialog ngn dia dpn org2 lain..haha...peduli ape kan lelaki nk pkai gntung kat mna beli tuk mak lah sekali sekla..heeee..ni ha aku dpt 3 bentuk keronsang ape nth..hakhak..okey x ngn mak aku
 nanti..! :-)

13 comments:

cik eka said...

yang kiri tu cantik
:)
tak kesah pn laki nka beli
suke hati depa la
depa punya duit
hohoho

hairy said...

@cik eka: kami pn xreti nk plih soh dorg ja pilih...hahaha...tu lah kan skli skla nk beli bg mak :p

NiCk aMmA said...

haha saya pon penah jadi pengalaman camni tapi buat muka blur jew sbb nak punya pasal

anamizu kaito said...

wahhhh3 sejuk hati mak kalo tengok anak dia beli nih..hehe


guw atgk ramai pakai style nih skg.. tp guwa x reti plak nak pakai gantung2 cmtu..hehe







slm kenal,
cik ana

hairy said...

@nick amma:tau xpe abis blur lah tuh..hahaha....thnkz der..

hairy said...

@anamizu: hehe skli skla beli lgpn murah ja pn :p thankz cik ana..slaam knl juga :-)

hawiz said...

xpelik klo beli untuk gf or mama...ihhi

Fathiah Hamim said...

kalo nampak laki beli,
mesti akan pk, dia beli untuk awek dia.
so sweeet :P

nur_za said...

hak2..sweet kot..kitew pun nak 1..sama mcm kerongsang kitew la..ni msti 3 rm10 an..toi x..hak2

maszull said...

assalamualaikum hairy....apa la kan lelaki pun boleh nak membeli bukan nak pakai pun pandai pilih utk mak yer...:)

Nurfara Hani said...

takde pelik nye lelaki beli ni.. mybe untuk mak atau gf.

Si Matatajam said...

Ala nak beli untuk isteri ka, mak ka, gf ka... Mana depa tau kan... Ikut suka la duit ko kan dik...

inche hlovate said...

haha macm abg sya beli keronsang untuk mak sya..beso nye bukn main