Thursday, January 5, 2012

UNIVERSITY TERBAIK DUNIA


assalamualaikum..
tergerak ati aku tetiber nak wat stry pasl university terbaik dunia..maklumlah skrg kan tgh kntroversi pelajar malaysia kat oversea sana kan so aku pun servey2 lah university terbaik dunia ni.then dpt juga hasilnya university terbaik dunia 2011 yea...moh amik pengetahuan sikit nnti mana tau ada juga yg boleh dpt sikit2 ilmu..hehe

HARVARD UNIVERSITY, US

MASSACHUSETTS INSTITUTE OF TECHNOLOGY ,US

UNIVERSITY OF CAMBRIDGE ,UK

UNIVERSITY OF CALIFORNIA , US

STANFORD UNIVERSITY, US

 UNIVERSITY OF OXFORD ,UK

PRINCETON UNIVERSITY ,US

UNIVERSITY OF TOKYO


 YALE UNIVERSITY ,US

CALIFORNIA INSTITUTE OF TECHNOLOGY ,US

5 comments:

reza al-razi said...

Erm.. kebanyakan ranking U trbaik US yg pgg.. Baik sgt kew.. huhu.. U Malaysia pn x kurg hebatnye jgak..

hairy said...

sekadar berkongsi saja terima kasih...ni pn dpt dlm senarai kajian dorg..xkta pn u malaysia xbaik..terima kasih ats komen anda.. :-)

Si Matatajam said...

Memang tak disangkal lagi university yg disenaraikan tu berprestij

maszull said...

assalamualaikum hazwan hairy...tempat belajar yg paling terkenal di dunia ni...:)

inche hlovate said...

nice sharing hery