Monday, January 30, 2012

SEKITAR AJL26 LIVE...

 
hai korang! masih bercakap2 lagi kah pasl AJL26?msti ade yg berpuas ati n xpuas ati kan..redha ja lah kalo artis korang tuh xmenang an yg penting semalam memang terbaik lah.malam ni baru sempat nak wat entry blog siang bz keja..semalam sempat lah juga snap pic walaupn jauh kat ats sana..tp bukan atas sgt okey jelas juga lah muka2 mereka kat atas pentas tuh..hahaha! kat sini nak kongsi serba sedikit pic yg sempat amik semasa ade dalam stdium..lets go!!



























amacm korang suka x?sory la ea gambr kalo x cantik maklumlah guna kamera pn yg zaman purba punya..wakakak....sekian saja entry tuk AJL 26 hope anda LIKE..ngeee!!!

8 comments:

Misshy Innz said...

bertuah nyaaa , i tengok kat tv je . hehe ;D

hairy said...

@misshy:aras 2 ja okey lah kn !xpe2 next time kita p..heee

Khairiz said...

untung la dapat dok arena kan? hehe khai juga dok level 5....atas sikit pada level 4 hehe

hairy said...

khai:pegi meh?alaa np x helo3..ngee

Khairiz said...

hehe...mana la khai tau hehehe

Sue-Rya Qistina said...

ek eh..ade nampak angklung la yg mase monoloque ft atilia ngah perform. hehehe. akak ade kt tepi stage mase diorg semua ngah perform. cuba cari :D

kinara kinatara said...

woooooo...kina rase kan..kina x tengok pom ajal nyh...:)

sape yang menang eks:)

inche hlovate said...

AJL 26..sya tengh tgok ulangn AJL 27 hihi