Sunday, January 29, 2012

AJL26 : TIKET


hai korang aku kembali lagi..haaa kali ni bukan pasal percutiaan dah okey pasal demam AJL26 pulak...haha..alhmdulillah ade juga rezeki tahun i nak tgk live lagi boleh lah kan tiket biasa pn tp bukan aras 4 ok! spa yg ade tiket kaler ni dia tau lah aras berapa..ngeee!! yg pasti x gigih p beratur nk dptkan tiket ok!haha

Dpt kol dri mytv3 ja maklumlah ahli mytv3 kan so pape event tv3 insyaalah klo ade rezki dpt lah join..hehe...ada spa2 pegi AJL at stdium japg?jum lepak!! ngeeee
untuk suma finalis tuh wat yg terbaik ya suma aku sokong xtau nak pilih yg mna sbb aku p ni pn nk isi masa aku yg kosong ni..hahaha.sekian saja tggu next entry..lets go!!!!
GUDLUCK !!!


7 comments:

Hafiz Saadon said...

untunglah dapat pgi... nanti jgn lupa buat review okeiii!

hairy said...

hafiz: baik!! msti punya..heheh

Pinky Aina said...

Hafiz awan nano

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Begitulaaa awan nano nano nano nano nano~~~~~

Sue-Rya Qistina said...

haaaa..time ni la akak jupe bnyk retis. sbb hubby akak main angklung mase lagu monoloque tu :D

kinara kinatara said...

oh...patutlah ahli my tv 3 upenye..huhu:)

inche hlovate said...

macm mne nk jdi ahli MY Tv3 erk