Wednesday, January 18, 2012

WEDDING SHELLY & KEON

Asalamualaikum..
entry kali ni dgn izin kawan aku ni aku dpt lah wat entry tuk mereka..masa kawin dorg xdpt nk pegi so kira hadiah ni wat korang lah ea syelly n keon...haha...photoshot weeding ampa sgt cntik3 oi terpegun aku tgk krdt sgt2 kat sapa yg handle ampa punya photoshot ni gila cm cina okeh ampa...terbaik weh!! aku nak ucap selamat pengantin baru kat korang semoga kekal hingga hujung nyawa..











selamat pengantin baru syelly n khairul

p/s:naknak gini gak lah nnti...HAHA

6 comments:

sYiRa LoKMaN said...

cantik ! ^_^

hairy said...

syira:sgt3 cntik >_<

Si Matatajam said...

Cantik... Errrrrr tapi cam omputih da akak tengok...

maszull said...

assalamualaikum hazwan hairy...cantik nyer pengantin tu mcm pengantin Chinese...:)

Nurfara Hani said...

so sweet pegang bear:)

kinara kinatara said...

wow..gilalah tema dya..meletups...:)