Wednesday, January 11, 2012

WEDDING FAEZAH & AMIN

assalamualaikum..

Etry arini aku nak wat pasal perkahwinan kawan sekolah aka kg kg aku yg selamat mnjdi isteri org pada 31/12/2011 yg lepas.terlambat buat plak entry nih then masa mereka kawin aku xdpt nak pegi sbb outstation..hehe..neway aku sangat terpegun tgk baju pengantin dorg yg gah tuh walaupun nmpk cm biasa tapi bila tua punya badan pakai menyerlah..perghh!!

Trbaik lah baju korang weh x berkelip2 aku tgk smbil berangan..haha..tema hitam merah kn?tu plak tema angan2 aku nak pakai masa aku kahwin nanti..tp apakah daya jodoh xde lagi..haha...aku doakan korang bahagia hingga akhir nyawa ea faezah n amin..tq sbb bg aku share pic kahwin korang yg meriah n sgt2 cntik nih..selamat pengantin baru.









CANTIK KAN PAKAIAN DORANG NIH CM ARTIS OK...
NEWAY SELAMAT PENGANTIN BARU AGAIN FREN..





.

9 comments:

Pezol Stylez said...

tema aku jugak tuh..hitaa merah..hahah

hairy said...

@pezol: hahaha nak juga tiru cm aku nya tema kn..eee!!

Hareez Haiqal ™ said...

CANTIK GILO PELAMIN!!!!

M said...

mmg cantik menawan... teruja tgk. dr pakaian pelamin deko.. warna pilihan pon best... :D

Nurfara Hani said...

Baju pengantik mereka sangat cantik. terutamanya yang warne hitam tu. cantik die edit gmba.

Nurfara Hani said...

Baju pengantik mereka sangat cantik. terutamanya yang warne hitam tu. cantik die edit gmba.

Si Matatajam said...

Merah hitam ni mmg naik seri betoi la... All picts mmg cantik sangat.. Pengantin pun sama padan...

maszull said...

assalamualaikum hazwan hairy,,,memang cantik pasangan pengantin tu...:)

inche hlovate said...

hang bila lagi??hihi tak sabr nk tgok hery pkai bju pgntin