Tuesday, June 4, 2013

BAJU KELAB PENYOKONG JDT


PROMOSI BAJU FAN CLUB JOHOR

T'shirt untuk kelab penyokong JDT. Kepada korang yang berminat nak menempah baju ni boleh PM dengan segera .Untuk warga johor dan kelab penyokong bola sepak harimau selatan serta siapa-siapa yang berminat apa tunggu lagi luaskan kuasamu dengan mendapatkan baju eksklusif ini.

BAJU KELAB PENYOKONG JDT
- RM45.00
- 100% cotton
- S- XXL 
- lembut dan ringgan
- harga sekali kos penghantaran
- warna merah dan biru sahaja

Hubungi 
012-9047287 ( msj, whatsapps, call )
ijam_mansor11@yahoo.com

CEPAT JANGAN TERLAMBAT..... SELAGI STOK MASIH ADA....

ROAD TO FINAL - jangan lupa pakai baju ini nanti ya....!!!!!!

#Nantikan Perlawanan akhir piala FA diantara JDT vs Kelantan pada 29 jun 2013 bertempat di Stadium Nasional Bukit Jalil.


Notakaki Hazwanhairy : #Tolongpromosijobkawan-kawan


17 comments:

muja said...

gomo kelate gomo!!! :D

Nao Mei said...

Cantik baju tu...hihi...

^^eKaTiKaH^^ said...

wah, peminat JDT kene beli nie :D

Filzah Azzahra said...

design chantek. skrg dh semangat nak sokong JDT

Aku Penghibur said...

cantik nie .. :) jap fikir jap :)

Cik Nur™ said...

cantikk....
penyokong2 JDT apa lagii.. :)

Kakcik said...

Cantik... tapi mak tak tahu tentang bolasepak. :)

Ahmad Zarif said...

hoho.. nice.. dah jadi tokey baju ko ni. haha..

Budak Kampung said...

selamat berjaya JDT

Sue-Rya Qistina said...

wahhh..cantik ni!!

fyna said...

waaaaa..semangatnya. ^_^

diana said...

beli la..pakai untuk musim ni je..hahahah

Kesuma Angsana said...

wah menarik ni !

Kisah Si Dairy said...

go..go...JDT..baju penyokong???
cantik...

inche hlovate said...

haa mari2 pyokong JDT!!

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi..tak minat mana2 bola.

Cik Fie said...

cantik designnya :)