Thursday, November 3, 2011

10 lelaki paling rmai anak/isteri di dunia! !

waah mengagumkan! apakah rahsia mereka ni semua ya? mempunyai isteri dan anak yang sgguh ramai dan kebanyakkan dari mereka masih hidup bahagia sehingga kini.
hebat mereka kan?korang cmna yg laki2 tu..haha

mohammed bello masaba
-berasal dari nigeria.mempunyai 84isteri dan 170 anak. katanya, "saya tak cari perempuan, perempuan yang cari saya-
( hebat kan korang yg si cantik2 nak cmni?bhahaha!!)

warren jeffs
-mempunyai 80 isteri dan 250 anak sehingga kini
(hebat beliau anak rmai gila)

joe jessop
-'tua namun masih bergetah'(dlm petikan bhahah!)
mempunyai 5 isteri, 46 anak dan 239 cucu..


ziona chana
-dari india beristerikan 39 wanita.kini memiliki 91 anak dan 33 cucu
(hebat juga nih)

winstons blackmore
telah mengahwini 25 wanita dan mempunyai seramai 121 anak.
(perghh!! rmai gila anak)

Daad mohammed abdul rahman
-dari emiriah arab bersatu, berumur 60 taun mempunyai isteri seramai 15 anak 78 walaupn mempunyai satu kaki sahaja ( perghhhh lagi lah yg nih..haha)

saleh al-sayeri
- dari arab saudi berumur 64 tahun dan berkwin sebanyak 58 kali.perkahwinan terkahr bersama gadis berumur 14 taun ( mak aih yg ni bdk2 pn jadi..hahaha)
xdinyatakan anak n isteri..

desmond hatchett
-berumur 29 memiliki 21 anak dengan 11 isteri. dipenjarakan pada tahun 2009 akibat mengabaikan hak anak dan isteri (tudialah gedik sgt nk kwin ramai last2 apa pn xlh bgi padam muka!!bhahaha)

calvin murphy
-merupakan bekas pemain bola jaring terkenal.mempunyai 14 orang anak dgn 9 wanita tp kebanyakan anaknya anak luar nikah (pulakk dah yg ni!!)

senator ramon revillia sr
-seorang senator terkenal filipina dan juga merupakan bekas pelakon. mempunyai 45 anak namun jumlah isteri sehingga kini masih belum diketahui (nmpk sgt dia ni rmai isnteri tp anak xdk..)hahaa

p/s:mampu ke korang?haha

12 comments:

Pezol Stylez said...

hebat...

hairy said...

kan! mampo x?hehe

M said...

wow!!! mampu kot hehehe :p

shiela munir said...

mintak simpang dpt suami bnyk isteri,
xnk2,nk sorang2 jew,,,

TiMbAHiJaU said...

:O gila!jenuh la nak bg nama anak :O

hairy said...

@shiela munir:hahaha mintk2 kan...ishh!! klo ade kat mesia kan pelik..hahah

hairy said...

@timbahijau:hahaha silap2 nma anak pn luka..cmna?haha

hati♡ said...

tak rela i dik nun..! kih3 (:

suha said...

fuhh ramainyaa bini dengan anak! dashyat betul diorang ni. mintak jauh lahh :)

maszull said...

assalamualaikum hazwan hairy....info yg menarik buat semua...;)

Si Matatajam said...

Ishk2.... Speechless....

inche hlovate said...

mak aihh..banyak sgt ni bini ae