Wednesday, January 14, 2015

NAMA ANAK MURID 2015

Nama Anak Murid 2015 

ikutkan nak letak pic sebagai wordless wednesday ja tapi jari ni macam nak menaip plak.

So kita taip ja lah yea,tertarik dengan nama-nama budak sekarang ni lagi 5tahun boleh tengok nama baru plak hehe

Nama no 34 tu betul ke? Kalau betul lah kepada bakal suami beliau tuk 20tahun akan datang bersiap sedia lah hafal berbulan-bulan sebelum kahwin..haha


Hepy wordless wednesday..

3 comments:

Mar Mansor said...

betullh tu namanya

Kakcik Nur said...

Semput mak nak menyebutnya...

Takut bakal suami pitam nak sebut masa akad nikah nanti je...

Nuriesya Nadia said...

Tu diaaaaaa. Takde lagi panjang ? Silap haribulan budak ni pun lupa nama dia. Hahaha.