Friday, December 23, 2011

SEKOLAH PALING MEWAH

jangan anda tersilap ini buka tempat membeli belah, hotel ini merupakan sebuah sekolah yang termewah iaitu orestad college dekat denmark. ia menjadi sebuah sekolah yg termewah oleh kerana fasiliti dalaman yang cukup mempesonakan bagi seseorang student untuk menimba ilmu.




                 
      

p/s:nak juga lah sekolah gini..



7 comments:

Pezol Stylez said...

jom smbung study cni

M said...

nak keja kt sini lah... untung2 gaji puluh2 ribu :p

maszull said...

assalamualaikum hairy...dah mcm hotel plak bertuahnya student2 kat sana belajar dlm bangunan yg cantik mcmni...:)

Alieza Dayasari said...

waaa seronoknya kalau sek sini.

----saja jer bw sini. terjah entri lama--- hehehehe

Si Matatajam said...

Akak kl dpt sekolah camni mmg tak nak balik umah la jawabnya. Ha ha.. Jenuh mak dok p cari suruh balik...

Si Matatajam said...

Kat Malaysia ada ka camni?

inche hlovate said...

kalo kat malaysia ade sekolah cm ni memang syok la kan..makin bersemgt nak blaja haha