Monday, December 19, 2011

FESYEN PELIK

Aparasaan mereka bila memakai fesyen2 sepelik ini ya?nasib dekat malaysia xda kalau ade aku xtau lah apa akan jadi..silap2 ingt org gila..haha
jum tgk fesyen yang sgt3 pelik nih..





style ape ni?
mampu kau ?!! haha
heyyy!!!
apa kena ni pakcik?terok betoi sudah2 lah..haha



16 comments:

.: iEyLa :. said...

pelik tul fesyen2 diorang nih..

hairy said...

@iela:hahah sgt2 lah tuh....

hairy said...

@iela:hahah sgt2 lah tuh....

Pezol Stylez said...

high fesyen katenyer....

hairy said...

geli ja tgk..hahaha

wanabee said...

masya-Allah .
haha...gila apa demer2 tu .. :P

MaYa MustWany said...

adoi yang warna kuning tuh,dah macam bigbird citer cartoon.hihih

safwanmahzin said...

yeyohhhh sangat2..hahahahahaa

mohamad shazni said...

haish,,macam2 dorang ni,,ang jgn lupa try tau..kui kui ^_^

Mk Syahir said...

dengg hot!

Nur Shuhada said...

ayoyo...pelik nye.x sanggup nk tgk...geli gelemannn :D
hahahahah..

maszull said...

assalamualaikum hairy...dah x cukup kain agaknya kot mcm ni pun ada ek...:)

Nurfara Hani said...

masyaallah. teroknye fesyen mereka.

Alieza Dayasari said...

mmg pelik sih... hahahahaha

Si Matatajam said...

Mak ai tak sanggup nak tengok fesyen camni... Punya la seksa...

cweet pinky said...

bodohnye mereka ......................