Tuesday, March 1, 2011

smpai bila!!!

ingin pada stu msa dan ketika nnti...
ketika aku bangun dri tdr di saat fajar menjelma...
di selitkan pula dgn nyayian burung bersiulan...
udara nyaman di sekeliling dgn kehijauan alam yg amat jelas..
menyedapkan hati dan jiwa aku...
aku harap suma yang berlaku pada hari ini..
tidak lagi berlaku keesokknnya...
mcm mana aku nak jelaskan...
kerana itu suma impian aku....
impian hanya sia2..
kenapa mereka tak turut sma merana cm aku..
kenapa asyik aku yg kena tggung suma ini??
kenapa msih lagi xde jwapan yg aku perlukn ini?
smpai bila aku dapat bertahan
smpai bila aku dapat bersabar
smpai bila jiwa aku akan tertekan?
smpai bila!!!!!
aku xsggup lg suma ini....
smpai aku jd gila!!!!hahahahha

7 comments:

poyak said...

mgkin sng nk ktakn
tp lg sush yg mnnggung
jdkn smua 2 sbgai pngjaran dlm idop
eeven poyak sndri pnh rse smua 2
hnya msa akn wt smuany kmbli ok
n blive me!!
awk akn dpt yg lg bek

hairy said...

wah poyak ayt anda sgt mndlam...
sedih plak bca ayt anda..hehe
neway thankz tau bg komen...
insyaallah sum akn brjln ngn lncar...
amin... :-)

Pinky Aina said...

Lagu ka apa?he

Alieza Dayasari said...

lepaskan sesuatu yg membeban dlm diri kita agr kita boleh lalui khdpn lbh gempak.. macam HH skrg.. enjoys jer uat segmen sana sini.

maszull said...

assalamualaikum hazwan hairy....jangan jadi gila sudah la...:)

Si Matatajam said...

Adoi sabaq2 jgn smp gila HH..sewel skit tak pa..hi hi.. Lawak ja...

inche hlovate said...

DAH MACAM LIRIL LAGU AYU OIM DAH HAHA