Friday, January 1, 2016

NURKILAN TAHUN BARU 2016

SELAMAT TAHUN BARU 2016





2015 melabuhkan tirainya,terasa begitu pantas masa berlalu.Bermacam dugaan dan rintangan pada tahun 2015.

Dugaan yang ku anggap sebagai kekuatan untuk lebih tabah mengharungi segala dugaan yang diberikan.Alhamdulillah di beri peluang untuk terus bernafas di tahun 2015.

2015 memori yang sangat indah pahit getir kehidupan mendewasakan aku agar lebih matang dan lebih untuk berjuang dalam kehidupan.

2015 tersemat kenangan indah dalam pasca kehidupan moden ini. Kenangan indah yang tidak akan sama sekali akan padam dalam pikiran.

2015 Sedih untuk meninggalkan mu kerana memori indah,pahit getir semua yang terjadi tidak akan sama untuk 2016.

2015 tamparan hebat buat semua semoga kita tabah untuk meneruskan kehidupan di tahun 2016.


Bila masuk tahun baru mesti pakat-pakat dok susun azam masing-masing kan termasuklah aku. Macam-macam azam boleh kita tengok dekat fb kawan-kawan kita ada yang nak kaya, nak beli kereta baru, nak kerja baru, nak najib dan rosmah undur ehhh dan macam-macam lah kalau taip 365 hari pun tak abis.haha

Azam tahun baru aku macam biasa saja
- Semoga di beri peluang untuk meneruskan kehidupan, kebahgian bersama-sama family.
- Semoga di beri hidayah untuk lebih dekat denganNya
- Semoga tabah mengharungi apa jua rintangan yang akan di alami dalam 2016
- Semoga dapat save duit banyak sikit 'say no to mewah lagi" haha
- Semoga mendapat keredhaan dalam pekerjaan
- Semoga murah rezeki di dunia dan akhirat
- Semoga dapat kawan yang baik-baik.
- Semoga aku tidak menyusahkan sesiapa.
- Semoga aku tak lupa asal usul
- Semoga dipermudahkan dalam perancangan apa jua yang di rancang
- Semoga dapat melangsaikan segala hutang yang ada.

Itu sahaja yang ada di dalam kepala hotak aku dan itu lah yang aku taip..


Buat keluarga:
Terima kasih atas sokongan yg diberikan tnpa sokongan mak abah adik2 tak kan mampu untuk meneruskan apa yang di lakukan.Korang adalah segalanya dalam hidupku.

Buat tersayang:
Terima kasih atas usaha mu yang banyak membantu dari semua segi jasaku ku kenang hingga akhir hayat.

Buat sahabat:
Terima kasih atas persahabatan yg korang beri walaupun jauh tp tetap di hati.

Buat Kawan:
Terima kasih sudi jadi kawan ku di dunia realiti mahupun dunia maya maaf andai terbuat salah dlm sedar mahupun x.


Selamat Tahun Baru 2016 
Selamat Tinggal 2015 
Pergilah duka pergilah derita semoga sinar baru 2016 menjelma dengan seribu kemanisan hidup.